koks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Tenkte kjøpe vannkjøling, og da er det jo essensielt med et hovedkort som har de 4 hullene rundt CPU-sokkelen. Hvordan vet jeg om et hovedkort har dette? Er det f.eks. på Epox EP-8RDAG3? Burde jeg heller kjøpe Abit NF7 V2.0 eller Asus A7N8X-X? Er det forskjell på hovedkortene mtp multiplier-overklokking? Endret 13. januar 2004 av koks Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 du har høyrd om google.com og bilder av kortet og studere dei litt nøye? Lenke til kommentar
koks Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Takker for hjelpsomt og hyggelig svar. Problemet er at jeg ikke finner noen bilder av f.eks. Epox-kortet som er større enn det på linken i posten min. (evt kanskje dette her er litt større, men jeg ser fortsatt ikke om det er hull eller ikke... mulig at det som er rett ovenfor sokkelen på bildet er et slikt hull, men jeg ville ved første øyekast tro at det var et hull for å montere hovedkortet i kabinettet). Derfor spurte jeg her Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Se her og se om det er muligheter for å laste ned manualen eller noe sånt... EDIT: evt. se på Faq'en Endret 13. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Eller enda bedre...ta av viften og se etter selv? Lenke til kommentar
koks Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 ?? Ta av viften? Jeg har et helt annet hovedkort nå, skal kjøpe ny PC, så klart hadde jeg vel sett på mitt eget kort hvis jeg hadde det for hånden Lenke til kommentar
koks Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Takk for linken burtmasta, det var et bilde rett ovenfra der, og det ser ut som om det er 4 hull Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 *jeg slutter aldri å overraske meg selv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå