Steinbuk1 Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 (endret) Har i et par år hatt Tiny audio C5 i bilen. Fungerte helt fint da jeg skulle til jobb, men da jeg skulle hjem var skjermen svart. Lot seg ikke skrues på. Trakk ut ledningene og sjekket om de var knekt. Ikke vært utsatt for fukt eller sterk varme. Noen som har erfaring, vet hva det kan skylles? Endret 1. mars 2023 av Steinbuk1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Går denne på USB fra sigarettenneruttak? Lenke til kommentar
Steinbuk1 Skrevet 2. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2023 Leo_ skrev (2 timer siden): Går denne på USB fra sigarettenneruttak? Ja. Den var litt løs. Så da fungerte det 1 Lenke til kommentar
Steinbuk1 Skrevet 2. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2023 (endret) Steinbuk1 skrev (3 timer siden): Ja. Den var litt løs. Så da fungerte det Men nå er displayet på men jeg får ikke lyd når jeg spiller av fra telefonen. Står på Aux og lyd er på Endret 2. mars 2023 av Steinbuk1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Overfører du via kabel eller FM? Lenke til kommentar
Steinbuk1 Skrevet 2. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2023 Leo_ skrev (6 timer siden): Overfører du via kabel eller FM? Leo_ skrev (6 timer siden): Overfører du via kabel eller FM? Det er en tiny audio C5 som overfører via kabel Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Har du dobbeltsjekka at radioen står på AUX eller tilsvarende? Lenke til kommentar
Steinbuk1 Skrevet 3. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Leo_ skrev (2 timer siden): Har du dobbeltsjekka at radioen står på AUX eller tilsvarende? Står på Aux, så litt merkelig. Får ta turen på Mekonomen etter jobb Endret 3. mars 2023 av Steinbuk1 Lenke til kommentar
Steinbuk1 Skrevet 3. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Leo_ skrev (1 time siden): Du får lyd fra DAB-radio? Ingen lyd bare susing. Virker som det er noe med innstillingene. Endret 3. mars 2023 av Steinbuk1 Lenke til kommentar
Steinbuk1 Skrevet 3. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2023 Fant en løsning. Har den på radio når jeg spiller musikk fra telefonen. Når den slåes av kommer suselyd. Da må jeg trykke på Aux. Dette var tungvint, men fungerte nå. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. mars 2023 Del Skrevet 6. mars 2023 Om du har bilradioen på FM for å spille av lyd fra DAB-adaptret overfører du lyd fra DAB-adaptret trådløst via adaptrets FM-sender. Når adaptret ikke sender på FM-båndet får du kun støy. Du skal kunne gjøre akkurat det samme med bilens radio i AUX-modus OM du overfører via kabel fra adapter til bilradio. Om overføring via AUX-kabel fungerer skal du ikke trenge å bruke FM-modus på bilradioen, kun AUX-modus. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå