Spillredaksjonen Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Final Fantasy XVI-sjefen vil gjerne at spillet kommer til PC etter hvert En eventuell PC-versjon blir imidlertid ikke klar til PlayStation 5-eksklusiviteten løper ut i desember. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg kommer ikke til å kjøpe PlayStation 5-versjonen fordi PC-versjonen lanseres på et tidspunkt uansett. Det har vært tilfelle med omtrent alle andre eksklusiver på PS4/PS5/nyere Xbox, så jeg regner med at det skjer også i dette tilfellet. Om det tar 6, 12 eller 18 måneder er meg revnende likegyldig, det finnes så mye annet gøy i backloggen likevel mens vi venter på PC release. Antar at Square blir greit kompensert av Sony for 'tapte' salg på PC i eksklusivitetsperioden, så det må jo være verd det på papiret, men jeg lever i håpet om at den trenden vil snu. Jeg kommer i alle fall til å stemme med lommeboka her, og Square får ikke ei krone for FF16 av meg før jeg kan kjøpe det for PC. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Feenyx skrev: Jeg kommer ikke til å kjøpe PlayStation 5-versjonen fordi PC-versjonen lanseres på et tidspunkt uansett. Det har vært tilfelle med omtrent alle andre eksklusiver på PS4/PS5/nyere Xbox, så jeg regner med at det skjer også i dette tilfellet. Om det tar 6, 12 eller 18 måneder er meg revnende likegyldig, det finnes så mye annet gøy i backloggen likevel mens vi venter på PC release. Antar at Square blir greit kompensert av Sony for 'tapte' salg på PC i eksklusivitetsperioden, så det må jo være verd det på papiret, men jeg lever i håpet om at den trenden vil snu. Jeg kommer i alle fall til å stemme med lommeboka her, og Square får ikke ei krone for FF16 av meg før jeg kan kjøpe det for PC. Så er det de folka som ikke gidder og, ikke minst, ikke trenger å vente som kan kose seg med spillet på lasnering. Og de, akkurat som deg, stemmer med lommeboken =) JEg er ennå på gjerdet angåendet dette spillet, men siste traileren klarte å fenge meg mye mer enn før. Tenker meg og den kommer til å bruke DUalsense og 3D audio godt, så om de klarer å friste meg mer etterhvert kan det faktisk hende jeg ordner meg denne dag 1. Men for bare se ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå