TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Hva er greia med plusstegnet bak forstørrelsesglasset? Dette er jo bare unødvendig feil, spør du meg. 😳 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) @TheDarkSycamore - SCMDet ser ikke sånn ut hos meg, så her tror jeg teknisk blir glade om du sier noe om hvilken skjermoppløsning du bruker, og eventuell zoom i operativsystem eller browser. Edit: jeg lurer på om det er det lange brukernavnet ditt som gjør det. Jeg prøvde å redigere mitt til å bli noe langt tullball, og da fikk jeg samme feilen her også. Du må bytte brukernavn! Endret 28. februar 2023 av :utakt 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) :utakt skrev (8 minutter siden): @TheDarkSycamore - SCMDet ser ikke sånn ut hos meg, så her tror jeg teknisk blir glade om du sier noe om hvilken skjermoppløsning du bruker, og eventuell zoom i operativsystem eller browser. Okei, det har ikke vært sånn på forrige oppdateringen. Har alltids hatt på 120% zoome størrelse. PS: Det overlappes uansett hvilken zoome størrelse nå. 🤔 Endret 28. februar 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2023 :utakt skrev (10 minutter siden): Edit: jeg lurer på om det er det lange brukernavnet ditt som gjør det. Jeg prøvde å redigere mitt til å bli noe langt tullball, og da fikk jeg samme feilen her også. Du må bytte brukernavn! Det skjer ikke. Da er dette er også en liten oppdatering feil. Det har ikke vært sånn tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå