TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) Hvorfor er oppdateringen tråden nede? 😳 Skulle for noen minutter siden gå inn for å se hva som er endret. Så fikk jeg ikke lov, pga den er nede. Hva er nytt, utenom farger og font? Endret 28. februar 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) Den er ikke nede den: Endret 28. februar 2023 av Nimrad Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2023 Nimrad skrev (4 minutter siden): Den er ikke nede den: Hvorfor får jeg da opp dette da når jeg trykket på øverste lyse blåe oppdateringa versalen? 😳 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Hvorfor får jeg da opp dette da når jeg trykket på øverste lyse blåe oppdateringa versalen? 😳 Selve kunngjøringen på toppen av nettsiden er sikkert tatt ned, men tråden ligger der. Lenke til kommentar
Løsning TSP Skrevet 28. februar 2023 Løsning Del Skrevet 28. februar 2023 Hei, det var visst en feil med kunngjøringen. Nå skal meldingen i toppen lenkes rett igjen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2023 Nimrad skrev (3 minutter siden): Selve kunngjøringen på toppen av nettsiden er sikkert tatt ned, men tråden ligger der. Oki, men jeg syns den kunne vært mer kunngjort lenger ut, hvis det er noen som ikke har fått med seg oppdateringen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Oki, men jeg syns den kunne vært mer kunngjort lenger ut, hvis det er noen som ikke har fått med seg oppdateringen. Jepp, det skal være fikset for de som ikke har klikket den vekk nå. Så hvis man trykker på meldingen nå skal det være riktig. Det var ikke meningen at det var feil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå