Gå til innhold

Winrar hjelp

antiloop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm, er ikke helt sikker, men skal du convertere dem til BIN fil? hvis dette er målet så kan du jo pakke ut filene med winrar og pakke de inn i BIN fil med Winiso. Winiso ville jeg brukt uannsett. eller Deamon Tools er også ganske bra har jeg hørt.

Lenke til kommentar

et lite problem Sim. Winrar støtter såvidt jeg vet ikke Bin Filer, hvis det ikke har kommet en spesiell versjon som ikke jeg vet om da, men det tviler jeg på. iallefall, Winrar støtter tilogmed ISO filer, men ikke BIN da MÅ du bruke Winiso eller Deamon Tools. at dere må snu og venne på alt da?

Lenke til kommentar

Han skal ikke åpne bin filen i winrar. Jeg har heller aldri sagt at winrar støtter bin. Det han skal gjøre er å pakke opp 35 rar filer, eller et stort arkiv som er delt opp. De heter noe slikt som .rar, .r00, .r01 osv. Ofte blir dette brukt i warez verdenen til å gjøre store filer (f. eks. CD-imager) lettere for folk å laste ned, fordi det er små filer.

Han pakker opp disse filene ved å dobbeltklikke på .rar filen. Hva han gjør etterpå med .bin filen bryr jeg meg ikke om, det problemet får han spørre om hvis han får det. Men som du har sagt, så finnes det programvare for å åpne .bin filer også.

PS: Håper ikke posten blir tolket warez vennlig eller hinting til warez relatert materiale. Det var isåfall ikke meningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...