Tullballj Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har fått noen riper i ruten som jeg mener må være herværk. Bilen er helt ny og jeg har bare vasket den med å spyle den ren. Ripene er en X tegnet på fronturen. Det er ikke mulig å ripe på den måten med vindusviskerne. Uansett er spørsmålet om det går an å fikse riper uten å bytte frontrute? Det er midt i synsfeltet. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Her ville jeg snakket med Hurtigruta Car Glass eller Riis Bilglass og hørt hva de tenker når de ser skaden. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Det kommer an på hvor grove riper det er, men man kan polere glass med glasspolish og få vekk noe med den. Jeg har ikke prøvd dette, men surrer endel med bilpleie ellers - jeg tror dette er en relativt avansert jobb. Carpro CeriGlass er anbefalt av flere i bransjen ser jeg. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Tvilsomt hvis det er ganske dypt. Sjekk heller vilkår i forsikring for vindusbytte, ogå hvis det er snakk om hærverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå