Spillredaksjonen Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 FromSoftware bekrefter: Elden Rings første utvidelse er på vei Skal hete Shadow of the Erdtree. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) Yasssss! Har venta på dette sidan eg fullførte spelet. Ser ut som eg må ordne meg noko solskjerming til vindaugene om dette blir lansert no på vår/sommarstid. Sitat FromSoftware bekrefter: Elden Rings første utvidelse er på vei Colosseum-utvidinga var vel strengt tatt den første, sjølv om den var ganske liten. “Første” kan implisere at det kjem fleire, men det har dei vel ikkje nevnt på dette tidspunktet? Endret 28. februar 2023 av Zeph Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Jadda!!! Så syk fett! Eneste jeg ikke har gjort i spillet er å grusen Melania. Klarer liksom bare ikke å 100% tidenes spillopplevelse noe som gjør at innsatsen er litt halvveis og da er det bare juling å få. 😂 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Baljepiraten skrev (6 timer siden): Jadda!!! Så syk fett! Eneste jeg ikke har gjort i spillet er å grusen Melania. Klarer liksom bare ikke å 100% tidenes spillopplevelse noe som gjør at innsatsen er litt halvveis og da er det bare juling å få. 😂 Malenia klarer du med litt hjelp fra youtube Jeg klarte platinum for ikke så lenge siden, trodde aldri jeg skulle klare det Lenke til kommentar
Politebro Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Yes!!! Bare å slenge på seg bleie, knaske vitaminbjørner å sende avgårde sykemelding! 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. mars 2023 Del Skrevet 2. mars 2023 Et usmakelig innlegg er fjernet Modereringen skal ikke kommenteres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå