L03VIk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har et m-audio Audiophile 2496 (se www.m-audio.com for info). Det er gullbelagte RCA-kontakter(phono) i stedet for det vanlige 3,5mm minijack-hullet. Høytalerne mine Creative P380 (http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=38469&t=865&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=2&s=pl) skal kobles til lydkortet med minijack, så jeg trenger altså en overgang som jeg beskrev i topicen... Noen som vet hvor jeg får tak i dette?? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 clas ohlson... de har masse overganger og sånt.. Ellers har de fleste elektrosjapper med stereo og tv dette... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 De pleier som regel å ha alle sånne ting hos lokale musikkbutikker. (Som selger gitarer og andre instrumenter). Fikk til og med overgang fra PA utstyr til minijack der Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 har selvfølgelig sjekket clasohlson. de har ikke denne overgangen. virker som den er sjelden(?). fint om noen som VET kan svare... gjerne nettbutikk:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå