Red Frostraven Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) debattklovn skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal jeg gjøre det når du ikke gidder å gjøre research for å finne ut at det jeg sier er riktig? Jeg ønsker å vite circa hvilket nivå biologiforståelsen din ligger på, både skoletrinn og året den er fra. Det får jeg om du beskriver din forståelse av biologien jeg spurte etter. ... Og jeg har en temmelig god forståelse av temaet som jeg forsøker å overføre til andre, men da må jeg vite circa hvor de ligger. Endret 17. mars 2023 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 2 minutes ago, germanwhip said: da får vi stryke alle mennesker som ikke kan få barn fra listen. Beklager Bjarte, du lever ikke. Har man en grunnleggende forståelse av biologi så skjønner man at det regnes på gruppenivå og ikke individnivå. Mange mennesker kan formere seg. Ingen sædceller kan formere seg. Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 2 minutes ago, debattklovn said: Har man en grunnleggende forståelse av biologi så skjønner man at det regnes på gruppenivå og ikke individnivå. Mange mennesker kan formere seg. Ingen sædceller kan formere seg. hva med virus, de klarer fint å formere seg, med noen ekstra steg Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 4 minutes ago, germanwhip said: hva med virus, de klarer fint å formere seg, med noen ekstra steg Quote Whataboutism is an argumentative tactic where a person or group responds to an accusation or difficult question by deflection. Instead of addressing the point made, they counter it with “but what about X?”. Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 du trakk det kortet ja, god natt til deg. 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg tror vi setter en strek her. Temaene, både abort og kjønn osv, kan diskuteres i andre tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg