Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 5. august 2023 Del Skrevet 5. august 2023 Håper du blir fornøyd med Meshify 2 XL, har det samme selv. Husk å rense støvfilteret hvertfall 1 gang hver 2 mnd. Holder støv unna innsiden samt tempen nede Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. august 2023 Forfatter Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Mottatt og montert. Var lettere å jobbe i enn 900D også grunnet mer åpent.Men, var noe mindre så måtte være grundig med kablene:) MEN, ueheldigvis så knuste det herda glasset når jeg var ferdig og skulel til å lukke igjen kabinettet. Helt klart en reklamasjonsak. Hele den siden er knust i småbiter liggende på gulvet bare ved å lukke ijgen siden på kabinettet. Ekstremt uheldig Endret 6. august 2023 av spetter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 Uff leit å høre @spetter Jeg bestilte kabinett med dør uten glass, har ikke behov for å glo inni pcen Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. august 2023 Forfatter Del Skrevet 7. august 2023 (endret) Da har jeg fått "estattet" kabinettdøra med det herda glasset". Bare bestilte nytt kabinett fra nettbutikken, tok kabinettdøra og leverte dette kabinettet tilbake. Selvsagt med posen med den knuste kabinett døra. Dette godtok dem så lenge dem fikk vite det godkjente returnummeret dem hadde godkjent på forhånd på originalkjøpet. Alt er tross alt likt og jeg slapp å demontere hele kabinettet. Endret 7. august 2023 av spetter 1 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. august 2023 Forfatter Del Skrevet 7. august 2023 (endret) Da gjenstår det bare å kjøpe en pakke med 2 stk harddisk brackets og en 140 mm vifte for å ha en tredje i front. Endret 7. august 2023 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå