Lyncs Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg kjøpte nylig et brukt skjermkort dvs: Msi Gtx 1080 men fikk ikke med noen kabler eller bruksanvisning. Jeg har imidlertid 2 vga-utganger og kabler fra psu-en med 6+2pins støpsler på begge kablene. Må jeg da montere alle 8 i den ene sokkelen og 6 fra den andre kabelen i den andre? Bilde fra soklene på skjermkortet. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 ja, en med 8 og en med 6 Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Hvis du ikke har kabler fra PSU som passet rett i disse tror jeg du kan få problemer,mulig det kan ordnes med en adapter. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Bare vær klar over å ALDRI plugge inn uoriginale kabler i en modulær strømforsyning. Pinnene på kontakten ut fra strømforsyningen kan være forskjellig fra produsent til produsent, og ofte også mellom forskjellige modeller fra samme produsent. Du sier at du allerede har 2 kabler ut fra strømforsyningen for skjermkort med 6+2 pinner, og da stemmer det at du kan bruke 6+2 på ene kontakten og 6+0 på den andre. De to kablene som er til overs lar du bare henge fritt så lenge de ikke kortslutter noe eller stripser de fast i 6 pin-kabelen. Pass på å få låsen på 2 pin-lederen (rød) skal på riktig side av det grønne partiet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå