Cappo Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Lol! Og folk trodde det kom til å bli en vanskelig og tett kamp. Finnes jo ikke et mer gratis trofé til United. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Cappo skrev (1 minutt siden): Lol! Og folk trodde det kom til å bli en vanskelig og tett kamp. Finnes jo ikke et mer gratis trofé til United. Merkelig kommentar all den tid det faktisk har vært en vanskelig og tett kamp. Men er vel gjerne slik når en følger kampene på vglive. 8 Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Yup. Vært en veldig jevn kamp. Nå som vi leder 2-0 vil jeg litt ha ut Fred og Dalot i neste omgang for Sabitzer og AWB pga gule kort. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 blured skrev (4 minutter siden): Yup. Vært en veldig jevn kamp. Nå som vi leder 2-0 vil jeg litt ha ut Fred og Dalot i neste omgang for Sabitzer og AWB pga gule kort. Dette MÅ skje ellers blir vi straffet for det. Håper Ten Hag lærte av Casemiros gule. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Cappo skrev (13 minutter siden): Lol! Og folk trodde det kom til å bli en vanskelig og tett kamp. Finnes jo ikke et mer gratis trofé til United. Du ser ikke på kampen med andre ord. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Tror ikke blir mye svekkelse med de byttene uansett. Do it Ten Hag! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 (endret) Snikpellik skrev (8 minutter siden): Du ser ikke på kampen med andre ord. Jeg ser kampen faktisk. Jeg ser også at United holder lekestue. Rart at du er uenig i det. Newcastle et ikke i form for tiden. United er på en skikkelig oppad kurve. De har også Karius i mål. Hadde de hatt Pope hadde de kanskje hatt sjans. Er ikke som disse som setter oddsen for Liverpool tap/uavgjort for tiden. De ser IHVERTFALL ikke fotball. Endret 26. februar 2023 av Cappo Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Vil se Sabitzer Sancho og Garnarcho Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Cappo skrev (3 minutter siden): Jeg ser kampen faktisk. Jeg ser også at United holder lekestue. Rart at du er uenig i det. Newcastle et ikke i form for tiden. United er på en skikkelig oppad kurve. De har også Karius i mål. Hadde de hatt Pope hadde de kanskje hatt sjans. Denne kampen er i det minste ikke som disse som setter oddsen for Liverpool tap/uavgjort for tiden. De ser IHVERTFALL ikke fotball. Helt klart lekestue og enkel kamp 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Aiai Fred blir. Dette straffer seg 😬 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Får håpe vi ikke må vente lenge med Sabitzer inn.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Sabitzer inn etter 60-65 min tipper jeg. Fred hadde ikke helt stilt inn anetenna der. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Wan bissaka åpna friskt hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Fjorårets finale var bedre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 (endret) Imponerende hvor raske Newcastle er til å få ballen i spill igjen i denne kampen Endret 26. februar 2023 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 blured skrev (20 minutter siden): Sabitzer inn etter 60-65 min tipper jeg. Fred hadde ikke helt stilt inn anetenna der. Close da. 67. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Inn med en ekstra midtbanespiller, bør hjelpe med å få tilbake kontrollen her nå Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Offside… Men bra at De Gea tør å gå ut der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 (endret) Newcastle har vært veike foran mål. United har god kontroll der bak. Oljesvina må nok vente til neste sesong for å få et trofe. Endret 26. februar 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Altfor mye enkle pasningsfeil fra United, gir jo bort ballen gang på gang, selv når man har safe alternativer så ender det med pasninger til spillere i vanskeligere posisjoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå