Celusion Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Hei, På 90-tallet eller tidlig mot 2000-tallet var det et potetgull som het "Original Chips". Er det noen som aner hvem som var produsent av dette? Jeg klarer ikke tyde logoen ut i fra bilde. Mange takk for hjelp. 1 Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Maarud bekrefter at de laget den 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Den andre smaken er avbildet ned til høyre. Jeg husker de var spesielt gode begge to. Dynket i en eller annen delikat olje. Lenke til kommentar
TJ_81 Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 3l33t3 skrev (På 23.2.2023 den 2:00 PM): Maarud bekrefter at de laget den Jeg er ganske sikker på at det IKKE var Maarud som hadde den chipsen. Maarud hadde / har sin egen Original Chips variant. Den på bildet kom fra en mye mindre aktør, som jeg ikke husker. Men tror det kan ha vært Den Lille Chipsfabrikken?! Hvis man tester Den Lille Chipsfabrikken sin nyeste chipspose med Spesialkrydder, så minner den iallefall meg om smaken av Original Chips med Biff og Løk fra 90-tallet. Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Den ser litt forskjellig ut ifrå den Maarud sendte meg av sin versjon. Dette er Salt varianten ikke Biff og Løk som du postet. Lenke til kommentar
TJ_81 Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 3l33t3 skrev (På 23.12.2023 den 2:13 PM): Den ser litt forskjellig ut ifrå den Maarud sendte meg av sin versjon. Dette er Salt varianten ikke Biff og Løk som du postet. Selv om bildet mitt var dårlig oppløsning, så er det likevel tydelig nok at det ikke er noen Maarud logo på den…. Skulle så gjerne hatt et bedre bilde av disse 2… Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Maarud er det som lagde den nå tror jeg den heter Bondens eller noe i den dur,n Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 TJ_81 skrev (På 23.12.2023 den 1:16 PM): Jeg er ganske sikker på at det IKKE var Maarud som hadde den chipsen. Maarud hadde / har sin egen Original Chips variant. Den på bildet kom fra en mye mindre aktør, som jeg ikke husker. Men tror det kan ha vært Den Lille Chipsfabrikken?! Hvis man tester Den Lille Chipsfabrikken sin nyeste chipspose med Spesialkrydder, så minner den iallefall meg om smaken av Original Chips med Biff og Løk fra 90-tallet. Den Lille Chipsfabrikken ble til liv i 2019. Lenke til kommentar
TJ_81 Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Fikk dette svaret fra Maarud, som oppklarer saken; Sitat Hei Trond, Takk for din henvendelse. Det stemmer at denne er produsert av Maarud. Nå har vi Håndverkschips som ikke er identisk, men med biff, pepper og løk. Denne er inspirert av Original Chips Med ønske om en fin dag videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå