Letterboxd Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Hvis jeg har blitt avvist av DPS, og klagen på avvisningen har blitt avvist, er det mulig å prøve igjen? Bør jeg skifte til en ny lege og forsøke igjen? Eller blir det slik at de ser jeg ble avvist og automatisk avviser meg igjen? Takk. Lenke til kommentar
Gjest 2120c...3d5 Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Fastlegen din sender kun henvisning til poliklinisk - og har ingen ting med vurderingen å gjøre. Derimot er det fastlegen som skriver en kort begrunnelse for hvorfor du bør få hjelp. Men det er opp til spesialisthelsetjenesten å vurdere det faktiske behovet. Så det å bytte lege hjelper lite. Du kan få gratis hjelp og veiledning til din sak her: https://www.pasientogbrukerombudet.no/ Anonymous poster hash: 2120c...3d5 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Det er mulig å prøve igjen. For å unngå at søknaden blir avvist, må det fremkomme nye opplysninger som betraktelig endrer vurderingsgrunnlaget fra forrige søknad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå