espen221 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg har et Geforce 4 Ti4400 skjermkort fra Asus. Der fulgte det med en kabel som kan plugges i tv utgangen, den går ut til to forskjellige typer, s-vhs og en sånn gul greie(husker ikke hva den heter). er det noen som har noe peiling på hva denne heter, eller hvor jeg kan få kjøpt dette. Stakk til min nærmeste pc butikk, de klarte ikke å få tak i en slik en. Håper noen vet det. Hilsen Espen Endret 13. januar 2004 av espen221 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) compositt Off-topic:Øy nesten navne-bror. heter esBen selv Endret 13. januar 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
joZa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Stemmer det ja! Composit. Men S-vhs er digitalt og derfor mye bedre, så vilanbefale å bruke det hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 oki. Takk for rask svar, da skal jeg se å få bestilt det. Har en litt gammel tv, funker ikke bra med s-vhs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå