Spillredaksjonen Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Arbeidet er i gang med et nytt Civilization-spill Samtidig melder Firaxis at både studiosjef Steve Martin og XCOM-sjef Jake Solomon gir seg. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
loopiedoopie Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) Og for de som ikke har prøvd "Vox Populi" moden til Civ 5, så er den å anbefale veldig sterkt! Kjører fint på en laptop også. EDIT: Gjerne også med "quicker turns" mod (vet ikke om den heter akkurat det). Endret 20. februar 2023 av loopiedoopie 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Håper dei går litt tilbake til spelmekanikken i tidlegare spel i staden for å vidareutvikle Civ6. Sjølv om løysinga i Civ6 med å bygge tettstadar rundt bykjerna slik at byen blir større så synes eg at denne delen vart litt for mykje på detaljnivå når ein tross alt skal styre ein sivilisasjon frå vugge til grav. Det blir uansett aldri heilt realistisk med at nyetablerte byar aldri kan nå igjen byar som er fleire tusen år gamle. Så håper at dei går for ein litt lågare detaljgrad til fordel for dei store linjene, og at dei fokuserer meir på dei ulike måtane å vinne spelet på. Eg vil gjerne har mykje meir diplomatiske alternativ, og ikkje minst smartare AI. Kanskje vi til og med får smarte nok datastyrte motstandarar til at vi kan velge høgare vanskelegheitsgrad utan at datamaskina tyr til juks. Det er sjølvsagt ei større utfordring og slå datamaskina som starter med fleire units og uendeleg med pengar, men det er ikkje like gøy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå