Skogslik Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) Har merket noen ganger når jeg stopper bilen, så er den en litt høy motor/viftelyd som varer i 1-2 sekunder. Skjer stort sett til jobb om morgenen, ikke når jeg kommer hjem senere på dagen. Er en kjøretur på ca 10min. Er dette noe og bry seg med, eller kan det være noe galt? Kan også legge til at det boblet godt i kjølevæske tanken etter en lengre kjøretur. Motortemperatur aner jeg ikke siden bilen ikke har måler for det i dashbordet.... Endret 20. februar 2023 av Skogslik Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Fint at du nevner modell etc... Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Dubious skrev (42 minutter siden): Fint at du nevner modell etc... Modell? Alder? Bensin/diesel??? Pfft!!! Bagateller... 🤪 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2023 Hehe, mer info: Ford KA, 2008 modell. Bensin. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Hvis bilen har turbo og du har kjørt den veldig hardt så kan den ofte stå å vese i alt fra 5 sek til 5 min avhengig av temperatur osv. Men litt usikker på om det er det dette er da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) Tomt for kjølevæske, igjen! Faens dritt. Helte oppi en flaske nå, så får se hvor lenge det varer. Hadde samme problemet i fjor, og fikk da byttet varmeregisteret, der slangene og koblingene var morknet. Lekker vell en ny plass nå da. Kjøper meg snart en El sykkel, bil er jo bare problemer og utgifter Endret 20. februar 2023 av Skogslik Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Bobler det i kjølevesketanken mens bilen går? Lukter det eksos av tanken? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2023 Boblet når jeg sjekket sist etter at jeg hadde kjørt en litt lengre tur. Luktet kanskje litt eksos ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå