Cerent Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Hei, Ser meg om etter en tilhenger, så kommer jeg over en del annonser på objekter uten skilt, hvordan forholder det seg ved kjøp av en slik en? Må en sende inn noen omregistreringsmelding når den ikke er registrert? Får en prøveskilt på noe som ikke er registrert for å flytte den? Og dersom det ikke er noen omregistrering hvordan vet jeg at den som selger den er den som eier den? Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Tilhengere har understellsnummer, så du kan jo forsøke med å slå opp info om tilhengeren (inkludert eierhistorikk) hos Statens vegvesen basert på understellsnummeret. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 En tilhenger må ha registreringsskilt for å kunne brukes til annet enn lagerplass. Det er bortkastet å kjøpe en tilhenger som ikke kan omregisreres på deg hos statens vegvesen. 1 Lenke til kommentar
Odaln Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Blir vel som å kjøpe bil uten skilt? Skjekk om den kan registreres og om det er eier som selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå