Caliber Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei. Trenger et program for å ta opp tale med mikrofon over ubegrenset tid, noen som kan hjelpe? Haster, sitter her forå ta opp nå! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
mariushaugan Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Prøv Cool Edit Pro... hvis ikke jeg var for sent ute? ;P Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ja Cool Edit eller Adobe Audition 1.0 som det nå heter, er mye brukt til radioproduksjon i USA. Har lest på brukerforumet (er flyttet til Adobe) at en kan ta opp i CD kvalitet i flere timer. Det er også timer-start mulighet på opptak. Jeg liker programmet veldig godt, og bruker det til å editere sporene jeg tar opp i CubaseSX, meget lett å jobbe med.....og jeg håper Adobe er sitt ansvar bevist for fortsettelsen Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Audacity er freeware, og fungerer helt utmerket. Ellers er de programmene som er nevnt over bra de også. Men de er ikke gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå