stamkunde Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Ser det er et spenn på stendersøkere fra kr.199 til 1500. Jeg vil kjøpe en som fungerer praktisk og kan brukes jevnlig i alle tilfeller man trenger det. Så hvilke god erfaring har du? Merke og pris? Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 https://www.mintest.no/stendersoker-test/ Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 19. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2023 leser dårlige kommentarer om enkelte, f.eks den siste jeg leste om: ZIRCON MULTISCANNER HD900C ONESTEP STENDERSØKER Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Brukte selv en GMS 120 i forbindelse med oppheng av tv på gipsvegg. Jeg er usikker på om jeg har ett eller to lag gips i stua, men stenderfinneren hadde ikke sjans å finne en eneste stender... Løsningen ble å stille den inn på å lete etter metall (gipsskruene). Her fikk jeg resultater som var gode nok til at jeg traff stender. Elektriske ledninger fant den uten problemer. Funket helt greit, men ikke noe wow-opplevelse. 👍 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 19. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2023 kanskje fordi mange ikke kan kalibrere at de ikke fungerer bra? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Javisst skrev (56 minutter siden): Brukte selv en GMS 120 i forbindelse med oppheng av tv på gipsvegg. Jeg er usikker på om jeg har ett eller to lag gips i stua, men stenderfinneren hadde ikke sjans å finne en eneste stender... Løsningen ble å stille den inn på å lete etter metall (gipsskruene). Her fikk jeg resultater som var gode nok til at jeg traff stender. Elektriske ledninger fant den uten problemer. Funket helt greit, men ikke noe wow-opplevelse. 👍 Billigere med en kraftig magnet om en skal finne skruer. Kanskje du har stendere i stål? GSM 120 har vi brukt en del på jobb, ikke hatt noe problemer med den. Har brukt HD900C også med hell 🙂 Endret 19. februar 2023 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå