Spillredaksjonen Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Diablo IV inviterer til betatesting i mars Lover tidlig tilgang til de som forhåndsbestiller. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Håper det går bra og at spillet ikke blir forsinket! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Veldig gira på en ARPG nå, så gleder meg veldig! Klarer ikke helt ha store forventninger da. Blizzard har ikke best track record lenger. Endret 19. februar 2023 av barezell Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Blir ikke forhåndsbestilt. Kjenner jeg er skeptisk om dette blir nok en flopp eller ikke. Så skal lese og se flere review før evt kjøp. Spiller fortsatt D1 og D2 3 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 En forbanna uting at man skal måtte forhåndsbetale for å spille beta. Ødelegger jo hele poenget med en beta, i min oppfatning. 2 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Ikke åpne pakker før juleaften ,,,, 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Brother Ursus skrev (39 minutter siden): En forbanna uting at man skal måtte forhåndsbetale for å spille beta. Ødelegger jo hele poenget med en beta, i min oppfatning. Ikke uenig, men til info kjører de 2 beta. En uke før på de som preorder og en helt åpen uka etter. 1 Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Kan spille beta 24 - 26.mars uten å betale. 17 - 19.mars for de som har forhåndsreservert spillet. 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Ah, nice! I det minste får vi uansett se hvordan spillet virkelig ser ut og spiller. Personlig synes jeg det ligner litt mye på D3, på både godt og vondt. Håper det ikke spiller slik. Endret 19. februar 2023 av Brother Ursus Lenke til kommentar
phraze Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Brother Ursus skrev: En forbanna uting at man skal måtte forhåndsbetale for å spille beta. Ødelegger jo hele poenget med en beta, i min oppfatning. Må jo ikke det? Åpen beta 24-26 mars.. 1 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Brother Ursus skrev: Ah, nice! I det minste får vi uansett se hvordan spillet virkelig ser ut og spiller. Personlig synes jeg det ligner litt mye på D3, på både godt og vondt. Håper det ikke spiller slik. Kan skrive under på at det ikke blir som D3, værken artstyle eller gp ;) Gleder meg sjukt! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå