TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2023 Feil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) Da gjetter Cassidy Tvillingene Nederland.👱♂️👱♀️ Endret 20. februar 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2023 Feil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2023 Da gir Cassidy Tvillingene opp, for nå er vi helt blanke.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) Nest siste hint: Endret 21. februar 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2023 Er dette i Europa en eller annen plass? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Da gjetter Cassidy Tvillingene USA.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Da gjetter Cassidy Tvillingene USA.👱♂️👱♀️ Feil SprengeMobil skrev (8 timer siden): Er dette i Europa en eller annen plass? Jah, det er i Europa. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Da gjetter Cassidy Tvillingene Ungarn.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Feil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Da gjetter Cassidy Tvillingene Sverige.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Feil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Da gjetter Cassidy Tvillingene Tyskland.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) Fortsatt feil. Oppdatering i denne leken: Jeg har øket opp til 2-5 hint istedenfor fra nå i denne leken. Så nå er det den aller siste hinten dere får: Endret 21. februar 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Da gjetter Cassidy Tvillingene Spania.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) Jeg har oppdaget at jeg har karvet i denne leken. Av en merkelig grund så tenker jeg alltids at Paris er et navn på et land. Som ikke stemmer over hode. Med litt google søk, så er det jo hovedstaden i Frankrike. Min feil. Jeg starter denne leken på nytt senere i dag. Endret 21. februar 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Da gjetter Cassidy Tvillingene Frankrike.👱♂️👱♀️ Cassidy Tvillingene gjettet Frankrike her.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjettet Frankrike her.👱♂️👱♀️ Jah, jeg så det. Det var jeg som karvet. Jeg tar ansvaret i starten en ny runde. 😖😖😖 Som jeg sa, det skjer ikke nå. Gjør det senere ut på dagen i dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (16 minutter siden): Jah, jeg så det. Det var jeg som karvet. Jeg tar ansvaret i starten en ny runde. 😖😖😖 Som jeg sa, det skjer ikke nå. Gjør det senere ut på dagen i dag. OK da gleder Cassidy Tvillingene oss.👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2023 Hva slags kjent Disney film har jeg skjult her? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå