mobile999 Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Forsøker å lage egen extension siden den jeg fant ikke fungerer riktig lenger. Jeg får det ikke til. Kan noen hjelpe? manifest.json: { "manifest_version": 2, "name": "Move and Resize new Windows", "description": "Put new windows in a predefined location and size.", "version": "0.1", "background": { "scripts": [ "background.js" ] } } background.js: function resizeWin(win) { browser.windows.update( win.id, { top: 100, left: 100, width: 300, height: 300 } ); } browser.windows.onCreated.addListener(resizeWin); Jeg har lastet den som midlertidig extension, men ingenting skjer når nye vinduer åpnes. Endret 18. februar 2023 av mobile999 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Jeg fikk det til på denne måten: function getCurrentWindow() { return browser.windows.getCurrent(); } function resizeWin() { getCurrentWindow().then((currentWindow) => { browser.windows.update(currentWindow.id, { top: 0, left: 156, width: 1024, height: 800 }); browser.windows.update(currentWindow.id, { width: 1770, height: 1046 }); }); } browser.windows.onCreated.addListener(resizeWin); Av en eller annen grunn må endringen av koordinater og størrelse gjøres i to omganger for å bli riktig. Merkelig fenomen. Endret 18. februar 2023 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå