crapgame Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 dette kan bli bra siden du er Liverpool fan som alle med peiling på fotball er. noe la jeg merke til og det var at du tenker på å kutte ut det samme bilde som jeg driver med på side døren min . nice vi får se hvem som blir først ferdig da. hehe lykke til Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvorfor i... Tja, hva skal jeg si, granskauen har du kjøpt viftestyring til Air black? Det har jo viftestyring innmontert... Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hvorfor i... Tja, hva skal jeg si, granskauen har du kjøpt viftestyring til Air black? Det har jo viftestyring innmontert... nei, kjøpte til gamlekabinettet..... skal selge den til høystbydene@TG Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 ja, nå har jeg ENDLIG fått penger.... har bestilt ting fra microplex: 1 stk. Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV/Blacklight 44,35 54,99 1 stk. Sunbeam Kald Katode, 10cm, UV/Blacklight 44,35 54,99 1 stk. Sunbeam Neonwire (ElCable), 150cm, Grønn 100,80 124,99 1 stk. Sunbeam Inverter til Neonwire, Batteri 44,35 54,99 1 stk. Sunbeam Lazer Beam LED, Blå 52,41 64,99 1 stk. Sidedør m/vindu til "Air Black" 237,90 295,00 1 stk. 1-2 splitt drevkabel, "UV/Blå" 24,19 30,00 1 stk. Sunbeam Kald Katode Basic Kit 52,41 64,99 ja jeg er klar over at jeg har bestilt ferdig dør med vindu, men det er en grunn til det. 1. Det er billigere 2. jeg skal seff mishandle den på det groveste, lage vifte hull og skjære ut et-eller-annet. jeg har seff lagd et kontroll panel til lysene, du finner bildene HER vil oppdatere når jeg har gjort alt..... planen er å modde tastaturet og noen geniale overaskelser. kos fra Messias Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 hvis det er noe dere lurer på eller har lyst på bilder av noe så er det bare å si ifra Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bruk photoshop eller noe til å resise bildene.. det går fort og det er enkelt! elelrs gleder jeg meg til å se videre utvikling! Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 hehe, orker ikke ....... skal bare legge thumbs ( hvis jeg gidder ) Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ikke for å være frekk altså, men hvorfor har du et helt vanlig firkantig vindu, når du kan lage et mye tøffere??? Lag et med mere runde former, eller i hvertfall ikke kvadratisk! Ellers kul modd Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 joda.......... har gjort mye med kabinettet, siden forrige post... orker ikke oppdatere.... driver også å lager et kabinett fra scratch........ lager vel en work log når jeg kommer orndtlig i gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå