Messias^ Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 hehe... fine plakater ja..... LFC 4 LIFE! har tegna opp det som skal skjæres i døra...... Bilder: HER skal kjøpe plexi eller acryl på mandag.... skjærer da....blir sikkert nice..... trengte ikke aerogaten min.... selger den til høystbydene..... send mail til: [email protected]... selger også masse annet stæsj Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 oj for en modd nå ble jeg skikkelig imponert Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ... ... ... Hehe, ballemann er positiv som alltid (No offence, jeg lo bare litt da jeg så innlegget ditt). Jeg synes det var bedre enn noen andre ting jeg har sett. Du har i alle fall fått på ordentlig kabelsamlere og fjernet vifteledninger fra vinduet. Du skal ikke feste vifteledningene på en annen måte? Med strips eller no? ... ... ... Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 skal vel bytte ut teipen med kable samlere og sånt...... den er vel ikke orndlig modda enda... skal vannkjøle den litt.... oxo skal jeg lage litt fete ting i det, men det skal bli en overaskelse til dere alle Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Bør du ikke linke bildene dine hit, så vi alle får se dem med forklaring? I stedet for å ta latmannsmetoden og laste opp en dunge med elendige store bilder som ingen forstår noe av? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 orker ikke resize de Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 legg de til i forumet isteden for på en egen side å gjerne legg ved en forklaring ellers vil noen (ikke meg) skjønne hva du gjør å det er vel litt av meningen med at du legger den ut. Ang modden kan jeg ikke si at den er store greia, men alt kan skje selv om det tar litt tid Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 hehe..... er litt lat, men må pause i moddinga nå, har ikke mer spenn, svidde av alt på ny skjerm...... den gamle gikk til ###### Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hehe..... er litt lat, men må pause i moddinga nå, har ikke mer spenn, svidde av alt på ny skjerm...... den gamle gikk til ###### Synes det ble fint jeg MEN, hvor får dere tak i disse "kabel strømpene" ?? URL ? Lenke til kommentar
ProSonic Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hehe..... er litt lat, men må pause i moddinga nå, har ikke mer spenn, svidde av alt på ny skjerm...... den gamle gikk til ###### Synes det ble fint jeg MEN, hvor får dere tak i disse "kabel strømpene" ?? URL ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2292&GID=2200 <-- sånne? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 har kjøpt uv reaktive ide kabler og teipa resten, skal vel kjøpe kabel samlere så fort jeg får lønn...... Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hehe..... er litt lat, men må pause i moddinga nå, har ikke mer spenn, svidde av alt på ny skjerm...... den gamle gikk til ###### Synes det ble fint jeg MEN, hvor får dere tak i disse "kabel strømpene" ?? URL ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2292&GID=2200 <-- sånne? Er ikke microplex sine kabelstrømoper svinedyre? synes 50/m høres mye ut, men så har jeg ikke vært på biltema for å kjøpe mine egne enda... Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 deeeeeeeen er lei! Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 lenge siden noen update nå men jeg får lønning om et par dager, og da skal det handles på microplex........ kjøper litt av vært... *glede seg* Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hm....Black Air Roxxer!! Har det selv....det er phett..og jeg har OXO et plexivindu med blå uvreaktivekabler+uv lus så det holder. ENste minus er at med vannkjølingen min nå se jeg at det er en anelese trangt....fikk AKKURAT klemt inn en raddis i taket og en pumpe i bunn pluss at jeg får ikke hatt BÅDE dvd spiller og cdbrenner...så nå vurderer jeg heller å lage meg et stilig kabbis i sponplater (regner med å få det ferdig til 16/4 ). Litt synd siden jeg har lagt endel arbeid inn i det, men shitt au...hellr bedre plass! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe..... er litt lat, men må pause i moddinga nå, har ikke mer spenn, svidde av alt på ny skjerm...... den gamle gikk til ###### Synes det ble fint jeg MEN, hvor får dere tak i disse "kabel strømpene" ?? URL ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2292&GID=2200 <-- sånne? Er ikke microplex sine kabelstrømoper svinedyre? synes 50/m høres mye ut, men så har jeg ikke vært på biltema for å kjøpe mine egne enda... HER er et alternativ til halve prisen har de selv og de er søte Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hehe... fine plakater ja..... LFC 4 LIFE! har tegna opp det som skal skjæres i døra...... Bilder: HER skal kjøpe plexi eller acryl på mandag.... skjærer da....blir sikkert nice..... trengte ikke aerogaten min.... selger den til høystbydene..... send mail til: [email protected]... selger også masse annet stæsj Godt å se att det er folk med greie på fotball her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har nå bestil meg nytt kabinett og det heer air black ( ColorCase ) kabinettet skal komme hit i morra. jeg har nå begynt på VifteStyringa mi, ( den skal seff blia svart. ) det er en CoolerMaster AeroGate 2, jeg har pelt den ifra hverandre og skal lakkes i morra.... Bilder finner dere her: HER Første Bilde: siden bildene er for store, så kan du finne dem HER i stedet kommer update snart [Offtopic] HEI, du har samme sengesett som meg [/offtopic] Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 dette kan bli bra siden du er Liverpool fan som alle med peiling på fotball er. noe la jeg merke til og det var at du tenker på å kutte ut det samme bilde som jeg driver med på side døren min . nice vi får se hvem som blir først ferdig da. hehe lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå