Messias^ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg har nå bestil meg nytt kabinett og det heer air black ( ColorCase ) kabinettet skal komme hit i morra. jeg har nå begynt på VifteStyringa mi, ( den skal seff blia svart. ) det er en CoolerMaster AeroGate 2, jeg har pelt den ifra hverandre og skal lakkes i morra.... Bilder finner dere her: HER Første Bilde: siden bildene er for store, så kan du finne dem HER i stedet kommer update snart Endret 14. januar 2004 av Messias^ Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 trenger ideèr til hva mer jeg kan gjøre...... Kabinettet: ColorCase Air Black Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ligna ikke mye på en worklog for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 alt for stort bilde Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hvorfor kjøpte du ikke bare en ferdiglakka svart en?????? har en jeg..... Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hvorfor kjøpte du ikke bare en ferdiglakka svart en?????? har en jeg..... SELVGJOORT ER VELGJORT!!!! er vel en mini start på worklog....... skal update MYE imorra Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 blir sikkert bra.. men bilde var altfor stort, du bør resize d ganske kjapt tror jg.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg har gjort akkrurat samme modden med min aerogate.. så lenge du beholder chrome delene blir den PRO!! skal du beholde den klare plexien over det sorte? Edit: Leste ditt inlegg hos meg, jeg kan hvertfall anbefale at du beholder plexien, men dette er en smakssak. Og som jeg sa, bare lakk selve ramma og ikke knapper o.s.v.. synes hvertfall jeg ser best ut. Endret 13. januar 2004 av Koffe Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har gjort akkrurat samme modden med min aerogate.. så lenge du beholder chrome delene blir den PRO!!skal du beholde den klare plexien over det sorte? Edit: Leste ditt inlegg hos meg, jeg kan hvertfall anbefale at du beholder plexien, men dette er en smakssak. Og som jeg sa, bare lakk selve ramma og ikke knapper o.s.v.. synes hvertfall jeg ser best ut. er det jeg skal... bare ramme, ikke den greia foran den lille vifta en gang skla lakkes... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke stor greiene enda, men det kommer vel. Hvordan fikk du av plexien ingen av mine umbrako nøkkler passer (1,5 og2). hva brukte du? hvilken str? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 brukte tnga på en letherman........ skal til oslo å hente Dremel og spraylakk om et par timer......... henter kabinett, etter det Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bare en liten ting: Bildet som er postet er 1218 x 672 piksler, og reglene sier blant annet dette: Generelle retningslinjer: Store bilder er fine greier - men de skal IKKE postes i forumet. Lag en thumbnail og gjør slik: [url=link_til_stort_bilde][img=link_til_thumbnail][/url] Store bilder skal ikke være større enn 1024x768 (800x600 holder i massevis), thumbnails skal ikke være større enn 400x400 pixler. Så da resizer vil bildet? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 når jeg kommer hjem, er på skolen nå.... bb @ 19:00 Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 nå har jeg skaffet med en dremel ( takk til Martin\Loco for lånet ), så nå blir det liv i saker og ting. skla begynne på kabinettet i morra, i mens så skal jeg leke litt med det gamle... kos kos Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Nå er jeg ferdig med vifte styringen og det endte med at jeg brukte svart sprit tusj ( blei ganske fornøyd der jeg satt ) det nye bildet finner du HER Lenke til kommentar
Loco__ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ikke noe stress Messias Snart ferdig med H2o Prosjekt. Blir Konge. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 hehe.... send no bilder til meg a.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 sprittusj faktisk? det ble jo faktisk ikke så dårlig heller , men er det lenge til du får kabinettet ditt tror du? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 NÅ HAR DET KOMMET!!!!! JIPPI!!!!!!! har montert alt, venter nå på lønn HER Handleliste: Plexi Silikon Blacklight i fleng + masse annet som jeg finner litt rundt Bilder: seff Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg likte plakatene du hadde på rommet ditt, Messias^! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå