maxmekker Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei Jeg lurte på om jeg er nødt til og formatere hardisken når jeg skal skifte hovedkort og prossesor fra abit pentium til epox og xp haster driver og bytter nå :smile: Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har aldri gjort det når jeg har skiftet hk og prossesor Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har opplevd problemer med å f kes. å gå fra PIII til AMD bsert platform. Jeg pleier nå å avinstallere div. enheter under maskinvare behandling. Div system enheter, primary og sec IDE kontrollere. DVS alt som er relatert til chipsett type. Jeg rebooter ikke maskinen etter på bare tar en shutdown å bytter deretter hvedkort. Når maskinen startes etterpå inner operativsystemet desse enhetne på nytt å installerer rette drivere. Lenke til kommentar
maxmekker Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 takker og bukker for det,da prøver vi uten format.. kommer tilbake m hvordan det gikk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå