Spillredaksjonen Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Anmeldelse: Like a Dragon: Ishin Yakuza-studioet leverer enda ei fantastisk historie som aleine er verdt inngangsbilletten. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Kjøpes. Digger Yakuza serien og judgment spillene og dette ser riktig så bra ut. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Har aldri spilt et Yakuza-spill. Hvordan er dette? Combat? Frist meg. Lenke til kommentar
Politebro Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Guybrush 3pwood skrev: Har aldri spilt et Yakuza-spill. Hvordan er dette? Combat? Frist meg. Er nub. Spilte judgement. Cringe af. Likte sega logoen i starten Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Guybrush 3pwood skrev: Har aldri spilt et Yakuza-spill. Hvordan er dette? Combat? Frist meg. https://levelskip.com/rpgs/9-Reasons-Why-You-Should-Play-Segas-Yakuza-Series 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg er helt enig. Siden det første spillet på ps2 var jeg overbevist. Jeg har også kjøpt nesten alt av spin offs, som ryu ga gotoku kenzan jeg importerte fra japan. Dette er verdens beste spillserie. 1 Lenke til kommentar
Lurfinator Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Ryu Ga Gotuko (Japanske navnet på serien) oversatt til Englesk er Like a Dragon. Spillet het aldri "Yakuza: Ishin!" ettersom at det aldri var en vestlig utgivelse. Serien bruker nå det Japanske navmet internasjonalt istedenfor Yakuza, nemlig Like a Dragon. Enig med reviewet i sinn helhet, men det er feil informasjon på tittel og navn bytte Ryu Ga Gotuko: Ishin! Er det spillet alltid har het i Japan hvor den eneste tidligere versjon har hvert tilgjengelig. Så spillet het aldri Yakuza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå