Spillredaksjonen Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Anmeldelse: Octopath Traveler II Mykje potensiale blir aldri utnytta i denne oppfølgjaren. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Spilte originalen i 2019 og digga mye med det. Stilen, musikken, combat. Bare synd at storyen var så fragmentert, og dermed ikke fenga meg like bra. Men så umiddelbart for meg at FFVI hadde funka groteskt bra i den stilen! Synd de bare gjorde én scene slik i pixel remaster.- 1 Lenke til kommentar
Rezic Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 Gjorde aldri ferdig originalen, nettopp på grunn av problemet du fremstiller med at man må i grunn starte spillet på nytt hele 8 ganger før du først er i gang. Hadde et håp om at oppfølgeren skulle forbedre seg sterkt på akkurat dette punktet, da det var en gjengående klage. Kommer nok til heller til å bruke litt mer tid på 1eren og se om det er noe jeg vil ha mer av når jeg er ferdig. Synd, siden jeg digger konseptet, og alt rundt som ikke har noe med selve fortellingen å gjøre. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 MomentousMomentum skrev: Spilte originalen i 2019 og digga mye med det. Stilen, musikken, combat. Bare synd at storyen var så fragmentert, og dermed ikke fenga meg like bra. Men så umiddelbart for meg at FFVI hadde funka groteskt bra i den stilen! Synd de bare gjorde én scene slik i pixel remaster.- Huuuh! HAr drømt om en FF6 remake i Octopath motoren men orkestrert musikk og mer bakgrunn til figurene, men her fikk du meg til å tenke litt dypere på det. Absolutt ha flere interaksjoner og dialoger mellom gjengen men og dybde til dem litt i gaten til Octo. Med variasjoner, da selvfølgelig som tilbakeblikk og andre muligheter. Hadde for min del knust RE7R lett! Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Brukte fantasien min i Octopath noen ganger for å "fylle ut" litt. Noe vi egentlig gjorde en del med JRPG spillene far 90 tallet. Flere som gjorde og dermed ble Octo litt mer personlig for folk og. Skal nok få sett på dette en dag og. 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg spilte kanskje 20 timer av forgjengeren. Jeg likte det en god stund, men så ble det bare for mange historier og repitisjon. Ser av anmelder det samme gjelder denne gangen, så blir en hard pass. Men spillmotoren er jo helt rå. Hadde satt pris på om de for eksempel ga Chrono Trigger eller lignenende en storvask i denne motoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå