stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Hvis jeg benyttet en ruter som var av eldre dato, bidro det til at wifi ble ødelagt? For jeg fikk beskjed når jeg benyttet ruteren i huset at var ikke sikkert nok? Lenke til kommentar
ali q Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Kun rosa rutere kan ødelegge nettverkskortene som kobler seg på. Var den ruteren av eldre dato rosafarget? 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Har du tilgang på en annen PC? Jeg ville ha prøvd å gått inn på Lenovo sine sider også lastet ned ny driver, som du da kan legge på en USB minnepinne. https://pcsupport.lenovo.com/no/nb/ Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 stamkunde skrev (18 minutter siden): Hvis jeg benyttet en ruter som var av eldre dato, bidro det til at wifi ble ødelagt? For jeg fikk beskjed når jeg benyttet ruteren i huset at var ikke sikkert nok? Nei Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 ali q skrev (4 minutter siden): Kun rosa rutere kan ødelegge nettverkskortene som kobler seg på. Var den ruteren av eldre dato rosafarget? Nei. Men det stod noe om at sikkerheten var av eldre dato. Slik står det: Dette er wifi nettverket bruker eldre sikkerhetstandard som skal fases ut. Vi anbefaler du kobler til et annet nettverk. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Viser Wifi kortet i Windows Device Manager? Og er den der kan en oppdatere driver der. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 TheKims skrev (4 minutter siden): Har du tilgang på en annen PC? Jeg ville ha prøvd å gått inn på Lenovo sine sider også lastet ned ny driver, som du da kan legge på en USB minnepinne. https://pcsupport.lenovo.com/no/nb/ Ja, jeg har tilgang til annen datamaskin, men må kjøpe da minnepenn For siste vei nå er vel at jeg må avinstallere wifi enheten? Jeg leser også informasjon etter at jeg har avinstallert wifi enheten så vil det når jeg restarter maskin automatisk på ny gi tilgang til wifi Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 stamkunde skrev (4 minutter siden): Nei. Men det stod noe om at sikkerheten var av eldre dato. Slik står det: Dette er wifi nettverket bruker eldre sikkerhetstandard som skal fases ut. Vi anbefaler du kobler til et annet nettverk. Det er bare en advarsel om at sikkerheten på nettverket ikke er så god. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Svein M skrev (1 minutt siden): Viser Wifi kortet i Windows Device Manager? Og er den der kan en oppdatere driver der. Jeg er usikker hvor jeg finner benevnelsen wifi kortet? Hvor går jeg for å komme dit? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Svein M skrev (1 minutt siden): Det er bare en advarsel om at sikkerheten på nettverket ikke er så god. Ok. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 stamkunde skrev (4 minutter siden): Jeg er usikker hvor jeg finner benevnelsen wifi kortet? Hvor går jeg for å komme dit? Trykk windows knappen og skriv: device manager Da tror jeg windows vil finne det (heter vel enheter på norsk). Og etter du åpner den så finner du nettverk enheter. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Prøv å høyre-klikk på den og se om der er noe valg f.eks å oppdatere driver. Eller se om det står noe om hva problemet er. Endret 16. februar 2023 av Svein M Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Du kan prøve 'Søk automatisk etter drivere'. En annen ting du kan prøve er å velge Egenskaper, og se hva som står som status. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Svein M skrev (1 minutt siden): Du kan prøve 'Søk automatisk etter drivere'. En annen ting du kan prøve er å velge Egenskaper, og se hva som står som status. Skal jeg avinstallere driveren? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg vil gjerne at du sjekker under 'Egenskaper' for å se hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå