stamkunde Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg har aldri erfart at jeg ikke kan finne wifi på bærepcen. Nå har det skjedd. Jeg kun skulle restarte pc,og ved oppstart på ny så er wifi boksen borte til å kunne finne tilgjengelig nettverk. Med mobilen så ser jeg tilgjengelige nettverk. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Den er sikkert bare skjult. Se etter det lille pil-opp like til venstre for resten av ikonene nederst på skjermen. Lenke til kommentar
ali q Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Takk for flashback til teknisk kundeservice for 10+ år siden og alle samtalene hvor folk kom borti diverse brytere på laptoper som setter maskinen i flightmode og dermed deaktiverer wifi og bluetooth 1 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Hvilken laptop? Kan hende at det er en WiFi bryter enten på siden / fronten, eller på tastaturet, evt ved siden av på knappen. Enkelte laptoper har også en WiFi bryter via en FN-knappekombinasjon. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg bruker lenovo ideapad 3. Jeg trykker på jordkloden som jeg alltid har gjort, og på jordkloden er det en slags ring med skrå strek. Stoppskilt? Jeg ville restarte maskinen fordi jeg ikke kom på internett, og når maskinen startet på ny, vips så er wifi ikke der. Nå ser jeg Bluetooth på det stedet wifi bruker å være. Jeg skjønner ingenting Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 geir__hk skrev (6 timer siden): Den er sikkert bare skjult. Se etter det lille pil-opp like til venstre for resten av ikonene nederst på skjermen. Der er det kun Windows sikkerhet handlinger, utskrift og skype Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 ali q skrev (6 timer siden): Takk for flashback til teknisk kundeservice for 10+ år siden og alle samtalene hvor folk kom borti diverse brytere på laptoper som setter maskinen i flightmode og dermed deaktiverer wifi og bluetooth Jeg kan bruke Bluetooth. Flymodus er ikke aktivert. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 How to enable or disable Wi-Fi and Ethernet network adapters on Windows 10 Får du opp nettverkskortet? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 ^fmj skrev (1 time siden): How to enable or disable Wi-Fi and Ethernet network adapters on Windows 10 Får du opp nettverkskortet? Tror du er på sporet. Skal undersøke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 ^fmj skrev (7 timer siden): How to enable or disable Wi-Fi and Ethernet network adapters on Windows 10 Får du opp nettverkskortet? Finnes det norsk versjon til forklaring? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Når jeg starter opp pc og den gjør alle prosesser for å komme igang, så ser jeg ved tre kort opphold wifi, men blir borte tilslutt. Hadde jeg bare fått norsk beskrivelse hvor jeg skal gå inn for å gjøre tiltak. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Nettverkskabel koblet fra? Skjønner ikke maskinens beskrivelse Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Avinstallere enhet? Den heter intel wifi 6 ax201 160mhz. Når jeg restarter da vil maskinen automatisk få den samme på ny Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 På bærbar pc er det ingen mulighet med sånn kontakt. Finnes det overgang? Har jo usb kontakt i pc Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 13 minutes ago, stamkunde said: Svart på hvitt: WiFi-kortet ditt er ødelagt eller har driver-problemer. Hvis det er tilgang til WiFi-kortet via en luke på undersiden av maskinen, så kan du jo sjekke om kortet ikke sitter ordentlig fast, eller om det har dårlig kontakt. (Løsne det, og sett det så inn igjen.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå