TheKims Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Hei. Har solgt unna noe PC deler, Hovedkort, CPU og RAM og skal sende det. Jeg trodde jeg hadde antistatisk pose liggende, men det kan se ut som det har blitt kastet. Er det noe annet greier jeg kan pakke det inn i sånn at det kan sendes trygt? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Du kan kjøpe nye antistatisk-poser i butikk/nettbutikk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2023 Selges det i vanlige butikker? Bor litt ute i gokk og nærmeste elektrobutikk er 12 mil tur retur. Litt langt å kjøre bare for en antistatisk pose. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Pakk det inn i papir. Gjør samme nytten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2023 vidor skrev (1 time siden): Pakk det inn i papir. Gjør samme nytten. Da gjør jeg det og håper på det beste. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Plast er vanligvis problemet med statisk elektrisitet, og vær også forsiktig med tape. Har du gummistrikk er det helt fint. Skal du bruke bobleplast så ha det i alle fall utenpå papiret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå