Gå til innhold

Overklokking selfølgeli :D

Anbefalte innlegg

Hva slags HK vil vere det beste for meg dersom jeg ønsker å få mest mulig ut av en Barton 2500+? Jeg bruker luftkjøling og HK bør ikke koste over 1k... Stabilitet i dette systemet er også en nøkkelting, selv om dette kansje kan bli en vanskli kombinasjon? (stabilitet+overklokkingsmuligheter= "hvilket hovedkort"? ) :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DFI Lanparty B og Infinity er de beste OC-kortene for socket A. Men de har et minus, vcore er bare opptil 2v.

Abit NF7 er også gode kort, disse har vcore opptil 2,3v, men de nyeste har hatt problemer med å nå høy FSB (over 225).

Edit: Same- og v0id; dere har tydeligvis ikke vært på XS feks. i det siste, NF7 er ikke kongen på haugen lenger.

http://www.techsweden.org/viewtopic.php?t=1743

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

eh :blush:

jeg kunne vel kansje klart å finne ut at det var andre før meg som hadde spurt om dette, elelr vertfall diskutert det da...

mn er det noe problem med at jeg ikke får fsb over 225 når jeg skal bruke luftkjøling, er ikke sikker jeg... men er det å forvente at man kan klokke såpass mye me vifte?

kom på en ting til... har det noe å sie om jeg mangler brackets og I\O shield på dette HK? er det noe viktige tilkoblinger på dette kortet som går gjennom brackets? USB ol kansje?

Endret av flippfloppykotty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...