sokk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg ble så irritert over default-oppførselen til Mozilla og Mozilla Firebird at jeg bestemte meg for å skrive et lite script for rette på dette. Hvis du har prøvd å ha en snarvei til Mozilla Firebird i panelet ditt eller på skrivebordet, så vet du hvor irriterende det er når Mozilla / Firebird nekter å starte pga. at profilen er låst. Scriptet nedenfor sjekker om Mozilla / Firebird kjører fra før av. Hvis browseren kjører, så åpnes en nytt vindu (eventuelt ny tab) med den blanke siden/urlen. For at folk ikke skal måtte finne opp hjulet på nytt, så poster jeg det her. Legg om dine snarveier, og bli kvitt den irriterende profil-dialogen [url="http://home.no.net/espentv/mozilla-firebird"]mozilla-firebird[/url] Installasjon: Last ned scriptet. chmod det +x, og kopier det til /usr/local/bin som super user. Nyt en profil-dialog fri hverdag Endret 13. januar 2004 av sokk Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Takker! Har selv laget en MozillaFirebird2 kommando som jeg kjører om f.eks Donwload Manager er oppe men ikke browseren (MozillaFirebird -remote "openURL (URL, new-window)") Endret 13. januar 2004 av objorkum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå