Spillredaksjonen Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Hogwarts Legacy-oppdatering skal redusere trøbbel på PC PC-versjonen fungerer ikkje optimalt for alle enno, men hjelp er på veg. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Om de tar frem tryllestaven og tryller bort Denuvo er mye gjort 🙃 Endret 14. februar 2023 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 WB har ikke joina Nvidia klubben betalt Nvidia for intro banner og optimalisering. Derfor heller ingen driver. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Gjelder veldig mange AAA - spill på markedet nå : hakking , krasjer og ytelseproblemer . Som gammal gubbe , har jeg null problemer med å vente til spill har modnet og kommet på salg , men det må være forferdelig for dere unge som er utålmodige og får servert makkverk etter makkverk,,,,,, 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Patchen fiksa noe, men det er fortsatt langt fra bra. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 med DLSS 3.0/Frame generation så har jeg en høy og stabil FPS, men føler det er litt ille at en må ty til slikt for å få en spillbar (over 60 fps) med ett 4090 😅. Koser meg likevel glugg ihel med spillet! Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 2 hours ago, Evil-Duck said: med DLSS 3.0/Frame generation så har jeg en høy og stabil FPS, men føler det er litt ille at en må ty til slikt for å få en spillbar (over 60 fps) med ett 4090 😅. Koser meg likevel glugg ihel med spillet! Jeg synes her frame generation fungerer utmerket med full oppløsning (med 80-90 fps med alt på maks og vel så det). Går nesten uten også, men noe skal man jo spare til 5090 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 ps5 skrev (30 minutter siden): Jeg synes her frame generation fungerer utmerket med full oppløsning (med 80-90 fps med alt på maks og vel så det). Går nesten uten også, men noe skal man jo spare til 5090 Ja det fungerer kjempebra, eneste jeg merker av det er jo en effektiv dobling av FPS samt at frame generation sliter litt med enkelte HUD elementer som mission markers, som glitched litt ut, men tar heller det enn å skru av RT 👀 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Så lenge spillet inneholder Denuvo så blir det 0 kjøp. Har 2 andre spill som har den dritten. Aldri igjen. 2 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 FPS med alt på ultra og RT enabla er jo ikke så gæren. Ligger på mellom 90-130 i snitt, nede på 60-ish i Hogsmead, men det hakker og stotrer noe aldeles grusomt, sjøl om FPS er høy så det er mye optimalisering som gjenstår. Få vekk Denuvo tror jeg er en god start. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 For meg funket dette helt knall: Jeg fikk ofte helt ned i 7-14 frames i enkelte cut scenes. Jeg føler og lastingen går mye kjappere. Jeg streamer spillet også i ny og ne til et annet hus, hvor jeg også synes det ble bedre der med fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå