Jovjo Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Hei Jeg må fikse det ene nummerskiltlyset på bilen min. I den forbindelse lurer jeg på hva denne delen heter. Må ha en ny en. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Det heter hva du selv sier. 😜 "Nummerskiltlys" Siden du uansett skal bytte, hadde jeg kjøpt en med LED-lys. Biltema har en til 80 kr inne. Sjekk om den passer til bilen din. (Da bør du bytte begge, mens du allikevel er i gang). Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Litt vanskelig å forstå hvilken del du tenker på... Lyspæren sitter i en pæreholder/lyspæreholder og så er det diverse kontakter. Hva slags bil er der snakk om? Bilopphuggeri er nok billigste alternativ hvis det er kontakt eller holder du er ute etter. Lenke til kommentar
Jovjo Skrevet 13. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2023 Det er den svarte tingen på bildet. Den med metallbøylen. Ny pæreholder har jeg, men det var en kabel som var nærmest bortrusta under der som måtte byttes. Jeg har byttet kabelen, men må også bytte den sorte tingen. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Ville ha byttet til deutschplugg eller lignende. Den patenten du har er tydeligvis ikke holdbar. Et annet alternativ er wago og vulkteip. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå