rabagast3 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Denne vil vi ha til Norge. Bilder fra skader forårsaket av spillet. Endret 13. januar 2004 av rabagast Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Oi. dette så virkelig tøfft ut. Helmaks altså. Tror jeg MÅ få prøvd dette ja. Smerte er jo tøfft, ikke sant? NOT! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Får en til og ikke ta så lett på det og tape i vertfall. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lol, hvilke idioter utsetter seg for slikt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lol, hvilke idioter utsetter seg for slikt? Folk med lav smerte terksel? Elns. Ka gjør de? Skyter de hverandre i hånden bare? Spilte en gang med bare t-skjorte og bukser og det gjør eg ikke igjen altså. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 eh... hva mente du der snowdog? (mulig jeg er litt *slow*) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lol, hvilke idioter utsetter seg for slikt? Folk med lav smerte terksel? Elns. Ka gjør de? Skyter de hverandre i hånden bare? Spilte en gang med bare t-skjorte og bukser og det gjør eg ikke igjen altså. Tenker du på sånne med høy smerteterskel som behersker å føle litt smerte? De er likevel idioter når de går og skader seg selv. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tror Snow dog snakker om paintball.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ja eg snakket om paitball. Hadde ikke med meg kjeledress og spilte bare med skjorte. Auch! Ka driver disse folka med da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Spiller pong og får rapp på fingrene hvis ballen forsvinner bak dingsen du styrer. Det jeg lurer litt på, er hvor lenge det er til den første personen blir HIV-smittet.. en liten ståltråd (eller noe lignende) som pisker folk til blods gjentatte ganger, overfører en god del sykdommer. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hvordan ser den painstation'en ut? men uansett hadde jo vært digg å spillt på den da, se for deg du og en pinglete kompis i et boksespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå