stamkunde Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Når bankid skal benyttes via Visma og er på engelsk, bør jeg være skeptisk? eller finnes det anledninger det er på engelsk? Dette handler om dokument signering. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Er dette del av en prosess du har initiert selv, eller er du blitt bedt om å signere noe av en tredjepart (via e-post, SMS, ..)? Og hvilken nettadresse eller domenenavn er det som benyttes? Du har vel ikke klikket på lenker du har fått på e-post? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Har aldri sett det med andre språk enn norsk. Ville sjekka med en bank først. Lenke til kommentar
ali q Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Ene laptopen min har systemspråk Engelsk og der er BankID alltid på engelsk, uansett om jeg har dnb.no på norsk åpnet.. 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Sånn som dette, når Windows er på engelsk: 2 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 12. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2023 Hårek skrev (3 minutter siden): Sånn som dette, når Windows er på engelsk: ja, sånn som det der. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Lærte noe nytt i dag også! 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå