Blib Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ja, hvordan får jeg tatt en eksakt kopi av minnekortet på 32MB som ligger i telefonen og overført det til det nye, uten å ha hverken minnekortleser på PCen eller *fungerende* PC Suite for Nokia 6600? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kopiere filene til telefon minnet med fexplorer og så føre det over til det nye. Hvis det ikke er plass til alt på telefon minnet må du bare gjøre det mange ganger Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Du kødder vel? Minnekortet har 800kB av 32MB ledig, telefonminnet har vel 3MB ledig eller noe Går det ikke ann å gjøre det med Bluetooth? :/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du kødder vel? Minnekortet har 800kB av 32MB ledig, telefonminnet har vel 3MB ledig eller noe Går det ikke ann å gjøre det med Bluetooth? :/ Du trenger ikke PC-suite for å overføre... Velg bare send til bluetooth på telefonen, altså de filene du trenger, og så velger du at du skal sende til PC'en din... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Blir en stor jobb uansett. Fix pcsuite, det må være enklere. Du sier ikke hva som er ikke virker men jeg har også hatt litt "slitt" med min pcsuite. Gå til Nokia og finn pcsuite på engelsk. På nedlastningssiden ligger det et program som heter Register cleaner.exe. Etter å ha avistalert pcsuite kjører du reg cleaner og innstallerer på nytt. Det funket for meg og pcsuite er oppe å går igjen. Ihverfall for en stund Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis jeg sender over alle filene på den måten må de sendes tilbake på samme måte. Da vil de måtte bli sendt 1 og 1 og vil end opp i innboksen. Så må alle flyttes individuelt til de respektive mapper via eFileManager.. TUNGVINDT! Angående PC-Suite så vil det ikke finne telefonen min. Greier ikke koble seg opp. i mRouter har jeg krysset av på alt sammen som jeg klarer og i Nokia Connection Manager" får jeg feilmelding hvis jeg prøver å velge bluetooth. "Media type is not supported"-greie. Tviler på at regcleaner gjør noe nytte. Hvorfor liksom? :/ Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvilken kode er det man brukere for å resette 6600 helt tilbake til fabrikk instillinger ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er *#7370# alt blir da slettet, men ikke minnekortet. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Så alt man har lagret på minnekortet (installerte programmer og spill, meldinger, innstillinger og kontakter) forsvinner ikke med *#7370# trikset? Telefonen min er rar, av og til forsvinner varslingen helt på den og jeg må se på telefonen for å undersøke om noen har ringt eller om det har kommet melding... I tillegg funker f... ikke backup i PC Suite, det har den aldri gjort. Noen som har hatt liknende problem og løst det? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg og hadde litt problemer med pc suite så jeg skaffet meg filemanger. Det kan kjøpes på handango Har ikke att noe problemer med det Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kan Filemanager ta sikkerhetskopi av MMC og telefon med et tastetrykk i Windows? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hmm er ikke sikker, tror den kan ta sikkerhets kopi iallefall. Hvis ikke er det jo oxygen fone manger den er jeg ganske sikker på at kan ta sikkerhets kopoering. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Her funker heller ikke Filemanager. Den finner heller ikke telefonen. ARGH! JEg fatter bare ikke hvorfor Nokia PC Suit ikke finner telefonen! Med softwaren som fulgte med BT-hubben kan jeg jo sende filer som bare pokker til telefonen! MØKK! Endret 14. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Forresten, i stedet for å lage et nytt tema, så spør jeg her: Får 256 MB MMC i morgen til min 6600. Jeg vil derfor ta backup av absolutt alt på minnekortet. Har gått på sikkerhetskopiering i PC-Suite, men er usikker herfra. Velger "utvalgte data" og "bare minnekortet", samt krysser av hver eneste boks. Men nå er jeg litt bekymra for at jeg bare tar kopi av det jeg har haket av, hvis dere skjønner. Det står "Kalenderdata", "Kontakter", "Dokumenter" og "Bilder". Hva med sangene, spillene osv? Kommer ikke de med, da? Må jeg heller krysse av alt det jeg skrev 2 cm. ovenfor og velge "alle data inkludert innstillinger"? Da blir det andre "grått", sort of... Skjønner dere hva jeg mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå