Gå til innhold

Bytte minnekort på N6600

Blib

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kødder vel? :)

Minnekortet har 800kB av 32MB ledig, telefonminnet har vel 3MB ledig eller noe :D

Går det ikke ann å gjøre det med Bluetooth? :/

Du trenger ikke PC-suite for å overføre... Velg bare send til bluetooth på telefonen, altså de filene du trenger, og så velger du at du skal sende til PC'en din...

Lenke til kommentar

Blir en stor jobb uansett. Fix pcsuite, det må være enklere. Du sier ikke hva som er ikke virker men jeg har også hatt litt "slitt" med min pcsuite. Gå til Nokia og finn pcsuite på engelsk. På nedlastningssiden ligger det et program som heter Register cleaner.exe. Etter å ha avistalert pcsuite kjører du reg cleaner og innstallerer på nytt. Det funket for meg og pcsuite er oppe å går igjen.

Ihverfall for en stund :D

Lenke til kommentar

Hvis jeg sender over alle filene på den måten må de sendes tilbake på samme måte. Da vil de måtte bli sendt 1 og 1 og vil end opp i innboksen. Så må alle flyttes individuelt til de respektive mapper via eFileManager.. TUNGVINDT!

Angående PC-Suite så vil det ikke finne telefonen min. Greier ikke koble seg opp. i mRouter har jeg krysset av på alt sammen som jeg klarer og i Nokia Connection Manager" får jeg feilmelding hvis jeg prøver å velge bluetooth. "Media type is not supported"-greie.

Tviler på at regcleaner gjør noe nytte. Hvorfor liksom? :/

Lenke til kommentar

Så alt man har lagret på minnekortet (installerte programmer og spill, meldinger, innstillinger og kontakter) forsvinner ikke med *#7370# trikset?

Telefonen min er rar, av og til forsvinner varslingen helt på den og jeg må se på telefonen for å undersøke om noen har ringt eller om det har kommet melding...

I tillegg funker f... ikke backup i PC Suite, det har den aldri gjort. Noen som har hatt liknende problem og løst det?

Lenke til kommentar

Her funker heller ikke Filemanager. Den finner heller ikke telefonen.

ARGH! JEg fatter bare ikke hvorfor Nokia PC Suit ikke finner telefonen! Med softwaren som fulgte med BT-hubben kan jeg jo sende filer som bare pokker til telefonen! MØKK! :(

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Forresten, i stedet for å lage et nytt tema, så spør jeg her:

Får 256 MB MMC i morgen til min 6600. Jeg vil derfor ta backup av absolutt alt på minnekortet. Har gått på sikkerhetskopiering i PC-Suite, men er usikker herfra. Velger "utvalgte data" og "bare minnekortet", samt krysser av hver eneste boks. Men nå er jeg litt bekymra for at jeg bare tar kopi av det jeg har haket av, hvis dere skjønner. Det står "Kalenderdata", "Kontakter", "Dokumenter" og "Bilder". Hva med sangene, spillene osv? Kommer ikke de med, da?

Må jeg heller krysse av alt det jeg skrev 2 cm. ovenfor og velge "alle data inkludert innstillinger"? Da blir det andre "grått", sort of...

Skjønner dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...