sdf123 Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Har noen eldre goggles jeg vil bytte ut. Det som irriterer meg mest er når det er overskyet / flatt lys med de jeg har i dag, jeg ser svært lite av formene i bakken. Forstått at det er gule glass som er meat effektive der, men samtidig trenger jeg å kunne bytte ut de med noen andre når det er sol. Hodet mitt er L/XL. Kjører med hjelm som forsåvidt også må byttes ut, da den egentlig er litt liten. Tips til goggles som kan passe meg? Lenke til kommentar
ali q Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Goggles som i snøbriller? 1 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 12. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2023 Som man bruker i bakken, ikke i langrennsporet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 15 hours ago, sdf123 said: Det som irriterer meg mest er når det er overskyet / flatt lys med de jeg har i dag, jeg ser svært lite av formene i bakken. Forstått at det er gule glass som er meat effektive der Jeg har flere ubrukte gule glass liggende til mine skibriller, det er derimot tomt for klare/ufargede glass. Har du forsøkt klare/ufargede glass? Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 sdf123 skrev (På 12.2.2023 den 15.24): Som man bruker i bakken, ikke i langrennsporet. Er det snø i bakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå