maestr0 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Etter jeg forsøkte å legge inn Koreansk språkstøtte (skulle lese en artikkel om GeForce FX 5900 -> 5950Pro mod) som ble mislykket, blir det nå hver gang jeg prøver å bruke CTRL-koder i f.eks. IRC helt feil. Vanskelig å forklare, men det er ikke poenget. Hvordan får jeg fjernet den halv-installerte Koreanske språkstøtten? Finner den ingensteds. Dette plager meg såpass at jeg vurderer å formatere pga. det Endret 13. januar 2004 av maestr0 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er ikke helt med. Kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Egentlig ikke. Vet du hva CTRL-koder er? Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Eller; for å si det simplere: CTRL-koder funker ikke til meg, hvordan avinstallere en språkstøtte man har lagt inn? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tjahr. Det er antagelig Winshit du kjører? Du kan kanskje gå til mappa hvor keyboard-oppsettet ligger, og slette språk-filen for koreansk. Eller bruke et dugelig operativssystem, som *nix/*bsd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå