bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Vi er litt tilbake i det gamle føler jeg, lite plan og lite bevegelse når vi har ball. Enkelt å forsvare seg for Leeds hittil Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Er liksom ingen måte United klarer å matche Leeds fysisk på midtbanen. Leeds er helt sinnsyke i presset sitt. Sabitzer og Fred er for veikt og klarer ikke stå imot til nå i denne kampen heller. Skulle ønske vi hadde Casemiro og McTominay friske. Skulle gjerne sett Lindelöf inn på midtbanen igjen i dag. Endret 12. februar 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Andre gangen Maguire roter i denne kampen. Det er på tide å stikke fingern i jorda når det gjelder han nå, han holder ikke dette nivået Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Forsvinner nok til sommeren. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Bedre de siste minuttene. Står bra etter og skaper litt fremover. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Mye fæle taklinger til nå. Er litt redd for skader denne kampen. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Bruno... Skulle vært 1-0 der og rash var helt alene til venstre Ooo nærme scoring nå! Endret 12. februar 2023 av ReaveЯ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Men for faen da. Må score når man får sånne muligheter alene med keeper. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Så jævela mye piss fra Bruno denne kampen. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Hva bidrar Wout med egentlig? Annet enn å gå dypere å prøve vinne tilbake ballen. Alt for seigt på topp. Får ikke mye innlegg på seg men usikker han er så god på hodet. Bare veldig høy.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Ikke veldig imponert og Weghorst hittil nei, litt usikker på hva som er tenkt med ham egentlig utover åpenbare ting som luftstyrke osv, for det ser ikke ut til at han er noen oppspillspunkt eller at noe spill som blir spilt fordi han er på banen. Han bidrar ikke med stort heller egentlig Endret 12. februar 2023 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Er faktisk passe fornøyd med denne omgangen. Basert på forrige kamp trodde jeg det skulle bli verre nå, men i dag har vi ikke sluppet inn. Som sist tror jeg ikke Leeds klarer å opprettholde det sinnsykt imponerende presset i lengre enn 60-70 minutter, og da vil vi få mange muligheter. Håper jeg. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Snikpellik skrev (3 minutter siden): Basert på forrige kamp trodde jeg det skulle bli verre nå, men i dag har vi ikke sluppet inn. Maguire gav Summville en 100% sjanse etter 3min, så kunne jo fort sett annerledes ut. Akkurat der syns jeg vi har litt flaks. EDIT: Det er altså markeringen til Maguire som jeg mener glipper her Endret 12. februar 2023 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Gidder ikke stille til 2.omg heller. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Av med Maguire og inn med Martinez vær så snill? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Sliter virkelig mot høye presset dems. Må koste på kreftene det snart.... Rotete start på 2 omg... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 banansplitt™ skrev (2 minutter siden): Gidder ikke stille til 2.omg heller. Ser ikke sånn ut, nei. Skulle jo tro man hadde lært nå men 😂 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2023 Del Skrevet 12. februar 2023 Hver gang Shaw, Maguire, De Gea, Dalot og Malacia slår bort ballen (det er ofte) kommer ikke midtbanen tilbake. Det er pre-Casemiro takter hvor avstandene er litt for store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå