Dzedz Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Hei, Jeg ser litt på ulike elbilladere også lurer jeg på om noen har kjennskap til hvordan Defa sine elbilladere. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 eRange IQ-laderen du tenker på? I Basic eller Smart-version? Eller Defa Solid? Sistnevnte framstår i hvert fall som en utdatert løsning. Hvilken lader man bør velge kan også henge litt sammen med det elektriske systemet i huset og bilen man har. F.eks. for min egen del, er lastbalansering sentralt pga. litt tiden hovedsikring i huset. App-løsningen for bilen og noe mangelfulle API-er fra bilprodusenten for smart lading gjør at dette heller bør styres av laderen. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Velg en ladeboks som lar deg stille ned ladestrøm. Det er ikke alltid man ønsker å lade med full effekt. Defa hadde en løsning hvor bare installatør med eget verktøy kunne gjøre dette. Et dårlig valg. Noen populære ladebokser har en app hvor man gjør instillinger og ser status. 1 Lenke til kommentar
Chris-and Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) Har selv vurdert eRange IQ-laderene. Er kanskje ikke så mange som går for akkurat Defa, når de skal sette opp lader hjemme.? Det er vel Zaptec Go og Easee Home det går i. Endret 11. februar 2023 av Chris-and Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå