Deechon Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg satte meg på toget i dag hjem fra jobb. Ved siden av meg satt en mann som hadde på seg headset (som spilte veldig høy musikk) Jeg bestemte meg for å sette på musikk selv så jeg koblet inn øreproppene mine og begynte spille av en sang da jeg la merke til at min sang begynte å spille av i han andre sitt headset! Han skrudde selvfølgelig av og satte tilbake til sin musikk veldig fort. Hvordan går det an? Jeg hadde på bluetooth men det skal ikke være nok til at jeg bare streamer musikk automatisk til nærmeste bluetooth headset... Lenke til kommentar
dundersalt123 Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Vet ikke hvordan det kan ha skjedd, men neste gang du ser han på toget må du definitivt sette på noe mer juicy 😅 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Du koblet til dine ørepropper med kabel? Hørte du din egen musikk i dine ørepropper? Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 9. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2023 Iki skrev (41 minutter siden): Du koblet til dine ørepropper med kabel? Hørte du din egen musikk i dine ørepropper? Koblet i ørepropper med minijack ja, hørte ikke noe musikk i mine de første 5'ish sekundene (men hørte dem i sidemannens headset) Tidligere i dag så hadde jeg brukt et trådløst headset som jeg hadde koblet til telefonen, men siden jeg foretrekker ørepropper så brukte jeg de på toget. Det kan jo hende at telefonen automatisk prøvde å nå headsettet, og derfor streamet musikken til nærmeste headset den fant. Eller så hadde kanskje sidemannen samme type headset. Uansett ganske merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå