Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 /me skal ikkje velge ITA ivertfall! Her blirre' Matte, fysikk og kjemi! Jau, lykke til. Skjønner ikke folk som gidder det. Makan til arbeid, gitt. Jeg har 3MY, syns det er for mye arbeid, men så er vel ikke jeg spesielt motivert heller. Du hadde nok surfa gjennom, vertfall webtingene, til en 6'er. Merk at man ikke kan bruke PS da.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Wohoi! /me hadde tenkt til å ta det, bare for å kicke litt frontpage-ass, men har ikke plass i timeplanen :| Velger Form & Farge, Samfunnskunnskap og Engelsk Anyways, min første hjemmeside lå oppe på flyvendekuer.com, var faktisk ikke så verst Etter det fulgte det en helside i flash, som jeg ikke husker navnet på, men den ble ikke så dum med tida, den heller Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 /me skal ikkje velge ITA ivertfall! Her blirre' Matte, fysikk og kjemi! Jau, lykke til. Skjønner ikke folk som gidder det. Makan til arbeid, gitt. Jeg har 3MY, syns det er for mye arbeid, men så er vel ikke jeg spesielt motivert heller. Du hadde nok surfa gjennom, vertfall webtingene, til en 6'er. Merk at man ikke kan bruke PS da.. Ikke noe PS??? hva skal man gjøre da???? vet det er mulig å få til bra sider uten å bruke PS, har jo sett en del eksempler på det her... men nå: back to topic Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 /me skal ikkje velge ITA ivertfall! Her blirre' Matte, fysikk og kjemi! Jau, lykke til. Skjønner ikke folk som gidder det. Makan til arbeid, gitt. Jeg har 3MY, syns det er for mye arbeid, men så er vel ikke jeg spesielt motivert heller. Du hadde nok surfa gjennom, vertfall webtingene, til en 6'er. Merk at man ikke kan bruke PS da.. Hehe, sant nok, men... blæh, mi noverande side har ett grafisk element; headeren. Resten er CSS og ..*kremt* tabeller *kremt*. Klarer fint å skrive ei heil side i notepad om noken vil at eg skal gjøre det.... er berre at det er masse lettare å ha en editor til CSS som skiller ting litt, lettare å holde orden Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 /me skal ikkje velge ITA ivertfall! Her blirre' Matte, fysikk og kjemi! /me skal se om jeg får tid til MX, FY, KJ og (kanskje) IT. Jeg har fått et inntrykk av at IT er unødvendig slapp'a fag, men det kan jo være greit for å få karaktersnittet opp.... Allikevel er ikke IT prioritert, nei..... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke no problem å lage non-gfx sider.. fikk 6'er på IT på skolen jeg.. hehe.. *juble* gikk jo ikke IT-linje, men allmen da.. jeje.. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg går faktisk på it nå. Men vi har en mongolærer som ikke kan noe. Hun vet så vidt hva html er, men kan ikke bruke d, og hun skal lære oss noe i faget. Hun foreslo f. eks at den fyr skulle fjerne hele <table> og </table> for å bli kvitt borderen i tabellen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) /me skal ikkje velge ITA ivertfall! Her blirre' Matte, fysikk og kjemi! /me skal se om jeg får tid til MX, FY, KJ og (kanskje) IT. Jeg har fått et inntrykk av at IT er unødvendig slapp'a fag, men det kan jo være greit for å få karaktersnittet opp.... Allikevel er ikke IT prioritert, nei..... Er du klar over hvor mange timer i uka du vil få da? nesten 40! du kommer til å dø av stress etter ett halvt år med det der... dessuten tror jeg du vil få problemer med å få timeplanen til å gå opp, siden noen av fagene er samtidig... men men, det er jo ditt valg til syvende og sist... jeg går faktisk på it nå. Men vi har en mongolærer som ikke kan noe. Hun vet så vidt hva html er, men kan ikke bruke d, og hun skal lære oss noe i faget. Hun foreslo f. eks at den fyr skulle fjerne hele <table> og </table> for å bli kvitt borderen i tabellen. jeg sier bare LOL !!! Endret 1. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg går faktisk på it nå. Men vi har en mongolærer som ikke kan noe. Hun vet så vidt hva html er, men kan ikke bruke d, og hun skal lære oss noe i faget. Hun foreslo f. eks at den fyr skulle fjerne hele <table> og </table> for å bli kvitt borderen i tabellen. LOL!!! hehehe... måtte undervise klassa i html jeg.. Prata med it-lærern vår for 2 uker sia, og han kunne stolt fortelle meg: At de "endelig" har fått installert frontpage 2003 på alle maskinene.. og om 1-2 år kanskje skal de få dreamweaver.. hehe.. men skolen skulle sende han på et nytt helgekurs først... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 MX FY og KJ resulterer i 31 timer på VK1 og 32 timer på VK2 om eg ikkje tar heilt feil.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ja, og med IT i tilleg så nærmer du deg 40.... hadde ikke orka det ass! selv skal jeg ha MX, ENG, ITA neste år og MX, ITA, ITB i 3.... gleder meg! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 MX FY og KJ resulterer i 31 timer på VK1 og 32 timer på VK2 om eg ikkje tar heilt feil.. I'm one step ahead Arve.. har 2MX, 2Fy og 2KJ nå, funker greit det. men føler vi er way OT her nå.. ingen flere første hjemmesider å vise frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå