Gå til innhold

Din første hjemmeside

Anbefalte innlegg

Da jeg leste tråden om styggeste siden @ the www, så jeg at jorgenindahouse la ut sin gamle side...

Har noen av dere tatt vare på deres første side?

Min så noenlunde slik ut.

Gleder meg til å se resten av folket sine... :D

Håper dere har noe bra greier å vise!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veit ikke om noen av mine aller første fortsatt eksisterer, men jeg fant for ca et år siden en over 7 år gammel webside laget av meg selv på en gratishost, husker ikke i farten hvor den lå og hvorvidt jeg lot den være eller fjernet den, kan titte litt rundt og se om jeg finner noe...

Lenke til kommentar

Min aller første webside, som jeg mekka sjæl vel og merke, tja det må vel ha vært -- hm.... 4 år siden kansje, og heldigvis, den eksisterer ikke mere, håper jeg :green: , greia var lys grå bg-color, blå text og gule linker, jeg syntes den så døv ut, så jeg liva opp etter beste evne med moving-gif`s i alle mulige kombinasjoner... jah.. også var ALT midtstilt :w00t:, så om du dro scrollbaren fort fra topp til bunn så risikerte du å falle i dyp dyp psykose, hvilket man aldri kom ut av! :wow:

I senere tid har jeg eksperimentert med swisj,swosj og flash - psp, ps osv, frontpage, dw med flere, og resultatet blir alltid det samme, jeg tar i så det griner, og ender opp med noe som jeg ikke har nerver til å publisere, så da blir det heller en rein side med text, som sier det den skal, og dett var dett, eventuelt, kan jeg synke så lavt at jeg bruker en eller annen template, som jeg muligens redigerer bittelitt... Jeg suger på design, kan se, men ikke lage, så da lager jeg det som er bak istede... lurere det! :p

Lenke til kommentar
Jeg tør ikke å vise frem min. Sider fra 1999 bruker som regel ikke å holde kvalitet.
JO!

/me vil sjå ka kodeguru satyrium laga for lenge sia!

jeg vil se og, men min første side, støver ned et eller annet sted, vil ikke børste støvet av den enda..

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Hm.. den første siden min laget jeg når jeg satt på en 486 dx4/67mhz. Skal tro om ikke den har vandret heden.

Dog, det hadde vært artig å hatt noen av de gamle sidene liggende. Husker NRK var interessert i å ansette meg (og 19 andre) for å lage websidene deres for 6-7 år siden, I kid you not.

rart at du misliker CSS (du sa det i en anna tråd) - så fin side som du har.

:)

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg gått gjennom en del eldre web-mapper og uploadet noen av de hjemmesidene jeg har laget de siste årene. Merk: sidene er stort sett laget for IE 4.0, og layouten kan være et par pixel forflyttet her og der hvis man ser på dem i Opera. I tillegg er det en del teen angst innimellom, synd men sant.. :(

Honey tea - klikk på 'psilocybe larvae' under bildet. Hovedsakelig et layout-utkast, men et par sider funker.

Iamsidesak - layout til siden min på iam.bmezine.com.

Nyiam - ditto.

Ny plastique - eldre hjemmeside, gikk under navnet "plastiqu3".

Ny side - relativt ny side (to år gammel eller så).

Plastique.207 - plastiqu3, versjon et eller annet.

Plastique - veldig rotete versjon.

Product/waste - side jeg laget for en eks, bilder hun har tatt. Åpner nytt vindu.

plastique³ - atter en inkarnasjon. 3 år gammel, tror jeg.

Savior - designutkast. Tittelen kommer fra en bok jeg leste, en meget bra sådan.

Porphyrogene - knuskgammel side. Skal åpne popup-vindu, men det funker ikke (for meg, iallefall). Klikk her og resize til ca. 750x550.

Blind angel - bare noe piss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...