xtreX Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei. jeg skal casemode mitt AOpen kabinett og jeg trenger noen tips.. Du kan gjerne legge inn bilder eller skrive hva som du syntes er kult.. Takk... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) det må vel være det vanlge... mønster i siden med plexi, få inn noen katoder eller noen form for "opplysning".. kanskje sette inn et lcd display (har fått dilla på dem.. må ha det, bare må ha det ) sette inn vannkjøling? led-vifter.. søk litt rundt på forumet.. eller se i lesergalleriet.. eller ta inspirasjon fra bit-tech eller metku (kan ikke webadressen) erik Endret 13. januar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 nei nei, gjer noko originalt, som aldri har blitt gjort før. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 alt er jo originalt hvis du lager det selv.. hvis du lager et egenproduser mønster +++... snakker ikke om window kit fra microplex.... Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hva med vindu, og så "froster" (pusser) du det untatt over cpu'en, skjermkort og annet som er pent å se på. Lenke til kommentar
0rjan Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ossen Aopen kabinett ? Link? Lenke til kommentar
xtreX Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Kan jeg få noe respons ? Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Lag hull/fordypning/plass til telys holdere på toppen. Få mor/bestemor/kjerring/dattera di til å strikke et slags trekk med mønster fra Lillehammer OL, eller sånnt mønster som alle hadde på strikkagenseren på 70-tallet. Det kommer til å bli skikkelig koselig. Eller rosemaling, men det tror jeg noen andre har gjort før. Det må no være noe de ikke har gjort på bit-tech!? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Gå til innkjøp av en hamster. Lag en liten boks av glass/plexi. Lag ganger rundt i pc'en med sånne tunnel-greier du får kjøpt på dyre-butikken. Må jo selvsagt montere vindu da. Så lager du til så at hamsetren kan krype gjennom hele pc'en, og noen plasser der den er uttafor. Sette ei delta som blåser inn i "hoved" rommet til hamsteren hadde vært fett.. (husk å gå til innkjøp av 50-100 hamstere). Tror dem går fort under med delta+kathoder! (?).. EDIT: hvorfor har jeg sånnen "advarsel-telleting", ingen andre har det? sikkert bare fordi jeg joina nettop.. Endret 21. januar 2004 av dD. Lenke til kommentar
xtreX Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Gå til innkjøp av en hamster. Lag en liten boks av glass/plexi. Lag ganger rundt i pc'en med sånne tunnel-greier du får kjøpt på dyre-butikken. Må jo selvsagt montere vindu da. Så lager du til så at hamsetren kan krype gjennom hele pc'en, og noen plasser der den er uttafor. Sette ei delta som blåser inn i "hoved" rommet til hamsteren hadde vært fett.. (husk å gå til innkjøp av 50-100 hamstere). Tror dem går fort under med delta+kathoder! (?).. Hehe, det hadde jo vært morsomt Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) lag stålplater som du setter der du skal ha hk, hdd, psu, cd osv. Så finner du deg en høy bygning (minst 5 etg). Plasser en venn under til å holde folk unna, og så slipper du hele greia. trukke det er gjort før.. Endret 11. februar 2004 av Proidiv Lenke til kommentar
paroa Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hjemme pc gjore det.... harddisker begynte og pipe og resten av datan ville ikke starte. anbefales ikke!!!!!! Lenke til kommentar
restrict Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 EDIT: hvorfor har jeg sånnen "advarsel-telleting", ingen andre har det? sikkert bare fordi jeg joina nettop.. Alle har "advarsel-telleting" på sin bruker, du ser bare din egen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå