Gå til innhold

Skal ha meg nytt kabinett. Thermaltake.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har dette selv og det er helt ok men tror ikke jeg hadde kjøpt det igjen. Diskene står rett "inn" fra siden og det er ikke god plass til kabler osv før døra skal på. Dessuten er det endel vibrasjoner fra alle viftene som gjør at jeg må "smekke" til kabinette for at det skal bli tyst ganske ofte. Har bytta 2 vifter på 6mnd fordi det ble kast og ulyd i de. Men Micropex gutta er kjekke fyrer og ordner opp fort som f... så det er ikke noe stort problem. Mer teit at ikke Thermaltake setter i bedre vifter til den prisen. Ble overasket over at ikke det ble kjøligere i kabinette en det ble med så mange vifter. Tempen på cpu`n er over 10C lavere uten sidedør.

Men eller`s er det er bra kabinett ;)

Lenke til kommentar
Følger det viftestyring og tempraturmåler med dette kabinettet?

Hvis du kjøper den som du henviser til "Xaser III V4000A" følger det med en "Hardcano 10" som har både viftestyring og temparatur måler. Denne ser forresten fin ut. :D

Jeg liker spesielt tilgangen til USB portene i front på Thermaltake kabinettene. Det er utrolig enkelt å koble seg til når kabinettet står på gulvet. ;)

Lenke til kommentar
Hvis kvalitet og utseende er faktorene du ser etter, så burde du vurdere Lian Li. Disse kabinettene er lettere også :D

Kvalitetsforskjellen på disse kabinettene kan man sikkert diskutere. Aluminium er aluminium og her skal en være forsiktig med å dra til skruene for hardt ved chassis montasje. Kvaliten i et stålkabinett overgår aluminium mange hakk i så måte. :cry:

Smak og behag kan ikke diskuteres. Personlig synes jeg Thermaltake er overlegen Lian Li utseendemessig. ;)

Vekt forskjellen på Thermaltake og Lian Li kan da ikke være stor. Thermaltake kabinettet det her siktes til veier 8,5 Kg med 5 vifter og Hardcano 10 montert. Jeg finner ikke noen vekter for Lian Li men tipper at det faktisk blir tyngere. :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...