Gå til innhold

Bruke alle museknappene i ET

Anbefalte innlegg

Jeg har MX500, og den har to knapper på siden som jeg skulle ha fått brukt.

Jeg har alle drivere installert, så det burde ikke være noe.

Eller er det bare slik at ET er tåpelig og nekter meg i å bruke alle knappene?

Edit: Skriveleif i topic.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser dere hva driverene faktisk er for så skjønner dere at det kanskje ikke er tåpelig. Driverene er for hurtigknapper slik at det kommer opp menyer etc. etter hva man trykker på. Disse virker ikke i OpenGL (under spilling) nettopp fordi man vil unngå at disse menyene kommer opp. Driverene er bare til folk som trenger multimediahurtigtaster osv.

Lenke til kommentar
Leser dere hva driverene faktisk er for så skjønner dere at det kanskje ikke er tåpelig. Driverene er for hurtigknapper slik at det kommer opp menyer etc. etter hva man trykker på. Disse virker ikke i OpenGL (under spilling) nettopp fordi man vil unngå at disse menyene kommer opp. Driverene er bare til folk som trenger multimediahurtigtaster osv.

Ja, det skjønner jeg, men hvis folk ikke vil ha slikt i spillet - hvorfor sette på noe som krever at du må gå ut av spillet?

Men uninstallerte driverne nå og da funker alt fint.

Lenke til kommentar
Akkurat det er ganske tåpelig. Får gjøre det for å se om det funker.

Tåpelig? Det er det eneste som funker. Hvis det var rettet mot meg syns jeg du er uforskammet. Hvis det var rettet mot Logitech skjønner jeg det, men syns ikke det er direkte tåpelig.

Det var ikke ment mot deg, det var ment mot Logitech og deres drivere. Å uninstallere driverne bare for å få bruke alle knappene i et spill er både ulogisk og unødvendig.

Lenke til kommentar
Det var ikke ment mot deg, det var ment mot Logitech og deres drivere. Å uninstallere driverne bare for å få bruke alle knappene i et spill er både ulogisk og unødvendig.

Ja, skjønte det etterhvert jeg og. Var bare litt rask når jeg leste innlegget ditt.

Men over til hovedsaken; virket det?

Lenke til kommentar

Ja, skjønte det etterhvert jeg og. Var bare litt rask når jeg leste innlegget ditt.

Men over til hovedsaken; virket det?

Jepp, litt synd at dagsformen er så dårlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...